کد خبر: ۱۱۴۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین نسبت به انتقاد ابراهیم حاتمی‌کیا از سیاه‌نمایی فیلمش واکنش نشان داد.

حاتمی‌کیا پیش از این علنا اصغر فرهادی و جدایی نادر از سیمین را مورد انتقاد قرار داده و گفته بود: «خفقانی که هنرمند با هنرش ایجاد می‌کند صد برابر بدتر از خفقان سیاسی است. نباید در فیلم‌مان بگوییم که هیچ امیدی نیست و نشان دهیم که همه دروغ می‌گویند. بچه و بزرگ دروغ می‌گویند. همه جبرا دروغ می‌گوییم و تقصیر خودمان نیست و در آخر نتیجه‌گیری کنیم که برویم آن سوی آب. متاسفم که به چنین شرایط هنری رسیده‌ایم.»

در همین راستا، فرهادی در گفت‌وگویش با مجله همشهری جوان در یک پاسخ تند حاتمی‌کیا را به ریاکاری متهم کرده و در پاسخ به این سوال که "آقای حاتمی‌کیا دربرنامه راز به نوعی گفت که فیلم‌های شما تماشاگر را ناامید می‌کند و این نهایت بی‌اخلاقی است. نظرتان درباره این حرف چیست؟"؛ گفته است: ایشان باشعورتر از آن هستند که این حرف را از سر اعتقاد و صداقت گفته یاشند. بگذریم...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۵
۰
فیلمسازانی چون فرهادی، فیلم می سازند تا مفاهیم فرهنگ و تمدن شیطانی غرب را در غالب سینما به بدنه فرهنگ عمومی کشور که در حال حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است، تزریق نمایند.
تهاجم فرهنگی غرب در درون سینمای ملی ما به صورت وسیع انجام می گیرد و مسئولین فرهنگی کشور از این مسئله مهم، تقریبا غافل هستند.
با سینمای موجود نمی توان اهداف والای امام و انقلاب اسلامی را پیشبرد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها