کد خبر: ۱۱۴۷۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
دیدار تیم‌های صبای قم و حفاری اهواز نیمه‌تمام باقی ماند و همین امر باعث شد تا گیتی‌پسند با برد مقابل گاز به صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتسال صبای صدرنشین در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف حفاری اهواز رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم در حالی که بازی با تساوی 2 بر 2 دنبال می‌شد، بازیکنان حفاری در ضدحمله‌ای موقعیت رسیدن به گل داشتند، اما با پرتاب بطری به داخل زمین و برخورد آن با توپ باعث شد تا حفاری‌ها این فرصت را از دست بدهند. پس از این بازیکنان حفاری نسبت به این موضوع اعتراض داشتند و بازی حدود 10 دقیقه متوقف شد. بعد از آن داور بازی را ادامه داد و در حالی که 29 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود صبا به گل رسید که این امر باعث شد حفاری‌ها زمین را ترک کنند و بازی نیمه تمام باقی ماند. حال باید دید رای کمیته انضباطی در این بازی چه خواهد بود.

سال گذشته نیز در دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و فیروزصفه تماشاگران اصفهانی بطری به داخل زمین پرتاب کردند که این موضوع در رسانه‌‌های اسپانیایی انعکاس داشت.  

حفاری در هفته نوزدهم لیگ برتر نیز به علت تاخیر در آغاز بازی حاضر نشد مقابل فرش‌آرا به میدان برود و حاشیه‌ساز شد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست با نتیجه پرگل 11 بر 4 گل مقابل گاز خوزستان به برتری دست یابد. اصفهانی‌ها با این برد 49 امتیازی شدند و به دلیل بازی نیمه‌تمام تیم‌های صبای قم و حفاری اهواز به صدر جدول راه یافتند. صبا بدون احتساب نتیجه این بازی 47 امتیازی است.

نتایج کامل هفته بیست‌وسوم به شرح زیر است:

گیتی‌پسند 11 - گاز خوزستان 4

شهرداری ساوه 2 - هلال‌احمر تبریز یک

میثاق تهران 3 - دبیری تبریز 2

فرش‌آرا 3 - شهرداری تبریز 4

ارژن شیراز 2 - شهید منصوری 5

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها