کد خبر: ۱۱۴۶۴۳
زمان انتشار: ۰۶:۰۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
تیمی که بدون چهار بازیکن اصلی‌اش سپاهان را تحت تاثیر بازی خوبش قرار می‌دهد و برنده می‌شود چرا باید برای رتبه پنجمی بجنگد؟

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- هر بار که پرسپولیس برنده می‌شود و جمع امتیازات این تیم به حدی می‌رسد که هواداران رغبت مي‌كنند به جدول رده‌بندی و موقعیت تیم‌شان در جدول نگاهی بیاندازند حسرت امتیاز‌های از دست رفته در بازی‌هایی که می‌شد برنده از آن بیرون آمد این گروه از دوستداران پرسپولیس را آزرده‌خاطر می‌کند.

پرسپولیس با دو پیروزی متوالی که در این فصل کمتر اتفاق افتاده بود حالا در رتبه ششم جدول جا دارد اما آن‌قدر فاصله چهار تیم مدعی قهرمانی با این تیم زیاد شده که به نظر می‌رسد با وجود تداوم نتایج خوب پرسپولیس در ‌‌نهایت رتبه‌ای بهتر از پنجمی نصیب این تیم نخواهد شد. مگر این‌که هر چهار تیم مدعی قهرمانی در ۸ بازی باقیمانده ۴-۳ بار ببازند که این اتفاق تقریبا محال است.

همین مساله باعث می‌شود پرسپولیسی‌ها به خاطر امتیاز‌هایی که در این فصل مفت از دست دادند ناراحت و شاکی باشند و به این مساله فکر کنند که تیمی که بدون ۴ بازیکن اصلی‌اش سپاهان را تحت تاثیر بازی خوبش قرار می‌دهد و برنده می‌شود چرا باید برای رتبه پنجمی بجنگد و چرا در جمع مدعیان قهرمانی جایی ندارد؟

پرسپولیس در نیم‌فصل اول در یکی دو بازی از جمله دیدار با نفت تهران و سایپا با بدشانسی و اشتباهات داوری ۴ امتیاز از دست داد و برنده نشد. در نیم‌فصل دوم هم در حالی که می‌توانست مقابل صبای قم، استقلال و نفت آبادان برنده باشد تن به تساوی داد و با احتساب این ۶ امتیاز تا اینجای فصل حداقل ۱۰ امتیاز را مفت و مجانی از دست داده است.

در مقابل این اتفاقات البته سرخ‌ها در دیدار با گهر (رفت)، فولاد (برگشت) و داماش (برگشت) تا حدودی با خوش‌شانسی امتیاز گرفتند اما درصد امتیازهایی که این تیم با بدشانسی و اشتباهات داوری از دست داده به نسبت امتیازهایی که با خوش‌شانسی و اشتباهات داوری جمع کرده قابل مقایسه نیست.

پرسپولیس با‌‌ همان ۱۰ امتیازی که مفت از دست داده الان می‌توانست مدعی قهرمانی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها