کد خبر: ۱۱۴۶۲۶
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر شرایط ما در جدول طوری بود که در جمع بالانشینان بودیم قطعاً 120 هزار نفر در وسط هفته به ورزشگاه می‌آمدند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهرداد پولادی پس از پیروزی مقابل سپاهان به سؤالات پاسخ داد که در زیر می‌خوانیم.


* چه اتفاقی افتاد که در بازی مقابل سپاهان متفاوت بودید؟
- خوشبختانه بازی خوب و روانی را مقابل تیم پرمهره و با قدرت سپاهان به نمایش گذاشتیم. بازی دیروز مقابل سپاهان یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس بود و به نظرم نمره قابل قبولی را گرفت.


* در واقع حیف بود به 3 امتیاز نرسید؟
- واقعاً بله، ما غیر از یک گلی که زدیم چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. گل دقیقه آخر خیلی به ما چسبید و بسیار خوشحالیم که دل هواداران را شاد کردیم.


* در طول بازی هم سوار بازی بودید.
- بله، واقعاً همین‌طور است این سپاهان بازیکنانی دارد که سال‌ها کنار یکدیگر به میدان رفتند و مقام‌های خوبی را کسب کردند. ما در یک روز بسیار سخت به 3 امتیاز رسیدیم و به نظرم شرینی این امتیاز خیلی برای ما در آینده راه ها را هموار می‌کند.


* برای این بازی تاکتیک متفاوتی داشتید؟
- ما قبل از بازی و پس از بازی با گهر در تمرینات‌مان با جدیدت شرط کرده بودیم که فقط برای برد به دیدار سپاهان برویم و به همین دلیل وقتی بچه‌ها وارد زمین شدند این موضوع را در عمل هم ثابت کردند. خودتان می‌دانید ما چند بازیکن معروف و مصدوم داریم اما خوشبختانه به هدفمان رسیدیم و شرایط‌مان در جدول لیگ برتر بهتر شد تا از شرمندگی این هواداران فهیم دربیاییم البته ما باید این روند را حفظ کنیم و نباید دوباره با این نتیجه همه چیز را تمام شده بدانیم.


* با این نتیجه به کسب سهمیه از طریق لیگ برتر هم امیدوار شدید؟
- ما بازی‌های بسیار زیادی پیش‌رو داریم و هرگز نباید زود قضاوت کنیم ما امیدواریم از طریق لیگ کار را یکسره کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. از طرف دیگر باید این روند را ادامه دهیم تا در جام حذفی هم به ما کمک کنند چون این هواداران لیاقت از این بیشتر را دارند.


* حضور حدود 20 هزار نفر در یک روز وسط هفته جای تبریک به پرسپولیس دارد؟
- صد درصد، ما وقتی هم شرایط خوبی در لیگ برتر نداشتیم باز این هواداران می‌آمدند حتی از تیم‌های بالای جدول بیشتر و پرشورتر اگر شرایط ما در جدول طوری بود که در جمع بالانشینان بودیم قطعاً 120 هزار نفر در وسط هفته به ورزشگاه می‌آمدند من باید به نوبه خودم از هواداران تشکر کنم که در بازی مقابل گهر و سپاهان برای ما سنگ تمام گذاشتند و ما را شرمنده خودشان کردند.


* راستی چرا بعد از بازی‌ها از میکسدزون ورزشگاه رد نمی‌شوی؟
- دلیل خاصی ندارد ماشاءالله اینقدر بازیکن از میکسدزون رد می‌شود که ما بهتر است از آن طرف برویم. دلیل خاصی ندارد و همیشه سعی کردم به موقع خودش جواب خبرنگاران را بدهم. من با این کارم هیچ قصدی ندارم که بخواهم خدای ناکرده به خبرنگاران بی‌احترامی کنم. وقتی بزرگترها از این قسمت رد می‌شوند و صحبت می‌کنند بازیکنانی مثل من باید همه چیز را رعایت کنند. همیشه به خبرنگاران احترام گذاشتم و هیچ مشکلی با آنها ندارم.


* شایعه ترک پرسپولیس در پایان فصل از همین الان در رسانه‌ها افتاده نظرت چیست؟
- الان وقت صحبت کردن درباره این ماجرا نیست چون ما هنوز با پرسپولیس خیلی خیلی کار داریم. باید در لیگ برتر و جام حذفی بجنگیم ولی در کل دوست دارم شرایطی پیش آید که فوتبالم را در خارج از کشور و تیم‌های خوب دنبال کنم اما اگر قرار شد در ایران باشم بهترین جا برای من پرسپولیس است. من با این حرف ها نمی‌خواهم از الان دنبال این ماجراها باشم. تا روزی که پیراهن پرسپولیس بر تنم هست از جانم برای این تیم مایه می‌گذارم و می‌جنگم تا به حقش برسد. من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و همیشه در این تیم احساس آرامش کردم.


* چرا بعد از بازی مقابل گهر خودت را ممنوع‌المصاحبه کردی؟
- این بحث‌ها نیست، قرار نیست بعد از هر بازی صحبت کنم. در بازی با گهر همه چیز به یکباره به هم پیچید اما ما خدا را شکر خود به خودمان آمدیم ولی آن بازی تمام شد و حالا یکی از بهترین تیم‌های ایران را شکست دادیم.ثابت کردیم اگر این بدشانسی‌ها نبود الان جایگاهمان اینجا نبود اما نباید زیاد حسرت گذشته را بخوریم چون آینده را از دست می‌دهیم این بازی نشان داد بچه‌ها همه به جد هم قسم هستند تا ان‌شاءالله در روزهای آینده نتایج بهتری را برای پرسپولیس ثبت کنند تا رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کنند البته تا الان هم کم کاری نکردیم و اگر به نتایج دلخواه نرسیدیم اتفاقات فوتبال و بدشانسی هم در آن دخیل بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها