کد خبر: ۱۱۴۵۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
دروازه‌بان سپاهان گفت: «برخوردم با مهاجم پرسپولیس پنالتی نبود.»

* گردان: روی بازیکن پرسپولیس پنالتی نکردم ؛ ژوزه با من مشكل داشت


شهاب گردان گفت: «آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم و فاصله خود را با استقلال کم کنیم اما در دقایق آخر گل خوردیم. پرسپولیس هم خیلی خوب و با انگیزه و با برنامه بازی کرد و مستحق برد بود.»


وی در مورد صحنه مشکوک پنالتی گفت: «من با بازیکن پرسپولیس برخورد داشتم و سعی کردم برخورد حداقلی داشته باشم اما این برخورد پنالتی نبود، زیرا فوتبال است و برای گرفتن توپ جلو رفتم  و نمی‌توانستم جا خالی کنم.»


گردان در مورد برخورد هواداران پرسپولیس با خودش و هو کردن او و تشویق نیلسون گفت: «آنها استقبال خوبی از من کردند و برایم مهم این بود که توهینی به من نکردند و در همه جای دنیا دروازه‌بان تیم میزبان تشویق می‌شود.»


وی در مورد اینکه از بازی مقابل پرسپولیس چه حسی داشت، گفت: «حس خاصی نداشتم و همه بازیکنان سپاهان برای برد و کم کردن فاصله به میدان آمده بودند.»


گردان در مورد شکسته شدن رکورد گل نخوردنش گفت: «حساب رکوردم را نداشتم.»


وی در مورد مشکلش با پرسپولیس گفت: «مشکلی با پرسپولیس نداشتم اما در زمان ژوزه اتفاق‌هایی رخ داد و او با من مشکل داشت که حالا هم از این تیم رفته است.»


* خلعتبری: سپاهان روز بدی داشت ؛ نوید‌کیا می‌تواند به تیم ملی کمک کند


محمد‌رضا خلعتبری اظهار داشت: «زیبایی فوتبال به همین است که یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. پرسپولیس در این بازی بهتر از ما بود. ما روز بدی را سپری کردیم. بابت این برد به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.»


وی در خصوص این سوال که با این شکست از استقلال عقب افتادید شرایطتتان چگونه می‌شود گفت: «هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده است نباید از الان ناامید شویم.»


مهاجم ملی‌پوش سپاهان اظهار داشت: «پس از پایان بازی استقلال و سپاهان نکونام با نوید‌کیا صحبت کرد که اگر می‌تواند از تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی منصرف شود. نوید‌کیا بازیکن بزرگی است و به نظر من هم اگر بازگردد می‌تواند مهره ارزشمندی برای تیم ملی باشد.»


خلعتبری در مورد عملکرد داوری گفت: «در این زمینه صحبتی ندارم.»


* سوشاک: داور در صحنه اخراج من عجله کرد


میلان سوشاک در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراجش شد، گفت: «برخورد بسیار نرمی با بازیکن پرسپولیس داشتم و فکر نمی‌کنم مستحق دریافت کارت دوم و اخراج از زمین بودم. این مسئله جای سؤال دارد و باید فیلم بازی را نگاه کنیم تا در این مورد نظر بدهیم. اما فکر می‌کنم داور عجله کرد.»


مدافع تیم فوتبال سپاهان افزود: «شاید همین اخراج باعث شد یک امتیاز شیرین را از دست بدهیم اگر ما 11 نفره بازی می‌کردیم اینقدر تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم.»


* طالبی: این برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم


فرشید طالبی گفت: «امروز شاهد روی دیگر فوتبال بودیم و در دقایق پایانی گل دریافت کردیم.»


وی ادامه داد: «این برد را به هواداران و بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم. پرسپولیس در نیمه اول بهتر از ما بود، ما هم موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم. در دقایق اولیه بازی مدافعان ما کارت زرد گرفتند که همین موضوع باعث شد محتاطانه بازی کنیم.»


طالبی در مورد ادامه بازی‌های لیگ نیز گفت: «جای هیچ اشتباهی نداریم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم باخت امروز را جبران کنیم.»


* احمدی: پرسپولیس با اشتباه ما به گل رسید


علی احمدی گفت: «10 نفره که شدیم، پرسپولیس فشار بیشتری به ما وارد کرد و توانست به گل نیز برسد.»


وی ادامه داد: «نتوانستیم در این بازی مانند بازی‌های قبلی باشیم. این بازی نیاز به تجربه داشت.»


وی در مورد شرایط بازی گفت: «پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود و در نیمه اول از ما بهتر بازی کردند. پرسپولیس روی اشتباه ما به گل رسید.»


احمدی در مورد داوری نیز گفت: «باشگاه به ما گفته است در مورد داوری صحبت نکنید چون ممکن است با محرومیت مواجه شویم.»


* ابراهیمی: پس از 10 نفره شدن، پرسپولیس فشار زیادی آورد


امید ابراهیمی گفت: «بازی با کیفیتی را دو تیم انجام دادند و مردم مسابقه جذابی را نگاه کردند. با انگیزه زیادی به این مسابقه آمدیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. فکر می‌کنم پرسپولیس عملکرد بهتری نسبت به ما داشت و موقعیت‌های بیشتری را ایجاد کرد. کسب سه امتیاز این مسابقه مبارک این تیم باشد. در ادامه تلاشمان را می‌کنیم و ان‌شاءالله در مسابقات بعدی بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.»


وی افزود: «سپاهان تیم بزرگی است. در نیمه اول پرسپولیس شانس‌های بیشتری داشت، ما هم در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌زنی کنیم. بعد از 10 نفر شدن پرسپولیس فشار فراوانی روی تیم ما آورد و توانست به موفقیت برسد.»


* جمشیدیان: شانس‌مان را مقابل تراکتورسازی و استقلال جست‌وجو می‌کنیم


احمد جمشیدیان در مورد اینکه آیا نبودش در این مسابقه تأثیری در این شکست داشت، گفت: «اصلا این موضوع مطرح نیست و خدا را شکر می‌کنم که نیمکت سپاهان نیز به من می‌رسد. بچه‌ها خوب بازی کردند و باید قبول کنیم که حق پرسپولیس پیروزی بود و آنها موقعیت‌های بیشتری داشتند. 6-7 هفته بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم. نمی‌دانم چرا در این دیدار چندان خوب نبودیم. کسب سه امتیاز این دیدار حق پرسپولیس بود.»


وی در مورد زیاد شدن فاصله سپاهان با صدر عنوان کرد: «ما در دیدارهای مستقیم با استقلال و تراکتورسازی روبه‌رو می‌شویم. شانس خودمان را در آن مسابقات جست‌وجو می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل‌ قبولی را کسب کنیم.»


* غلامي: مربی تشخیص می‌دهد چه کسی در زمین بازی کند


محمد غلامی گفت: «مربی تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن در زمین بازی کند.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس امروز بازی خوبی از خود ارائه داد و این تیم با گل‌محمدی متحول شده است.»


غلامی در مورد شرایط بازی گفت: «‌نتیجه عادلانه برای این بازی تساوی بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها