کد خبر: ۱۱۴۵۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است داور در نتيجه ديدار اين تيم با پرسپوليس مؤثر بوده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در نیمه دوم بازی پرسپوليس و سپاهان در یک صحنه که حق‌وردی، داور بازي، به اشتباه در محوطه جریمه پرسپولیس یک خطای هند به سود این تیم گرفت، محرم نویدکیا با عصبانیت فراوان فریادهایی بر سر داور بازی می‌زد. هواداران سپاهان در این دقایق به شدت به تشویق نویدکیا پرداختند و در مقابل پرسپولیسی‌ها علیه او شعار دادند.


محرم نويد كيا که برای نخستین شاهد عصبانیت و داد و فریاد او هم بودیم، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: «بازی حساسی را باختیم و امتیازات با ارزشی را از دست دادیم.»


وي افزود: «حق ما در این بازی شکست نبود و تصمیمات اشتباه داور در نتیجه این بازی تاثیر داشت. بزرگ ترین اشتباه داور اخراج بازیکن ما بود که اگر این اتفاق نمی افتاد امکان نداشت ما بازنده این بازی باشیم.»


نویدکیا در ادامه گفت: «با وجود اینکه این بازی را باختیم اما همچنان دنبال قهرمانی هستیم. سپاهان شخصیت قهرمانی را دارد و ما ثابت می کنیم که شایسته قهرمانی هستیم. بدون اینکه نا امید باشیم تا آخرین لحظه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم. هنوز هفته های زیادی از لیگ باقی مانده و خیلی زود است که بخواهیم تیمی را قهرمان دانسته یا تیمی را نا امید از قهرمانی بدانیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها