کد خبر: ۱۱۴۳۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
فشردگی بازی ها و جنگ در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ، علاقمندان پرشور و شمار تراکتورسازی را به نگرانی بابت کمبود بازیکن فرو برده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، این تیم محبوب آذری ها این فصل هم با هدایت تونی اولیویرا دست کمی از تیم فصل گذشته با هدایت امیر قلعه نویی ندارد و نتایج و جایگاهش در جدول رده بندی هم شاهدی بر این مدعاست.

 

 اگر قرمزهای دیار ستار خان بتوانند فردا در دورود برابر شاگردان مایلی کهن پیروز شوند، فاصله شان با صدر جدول دوباره به 3 امتیاز می رسد.

 

و این یعنی ادامه حضور در کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته ولی ؛ وضعیت این فصل تراکتوری ها یک تفاوت عمده با فصل گذشته دارد و آن هم حضور در لیگ قهرمانان آسیاست.

 

 اگر در لیگ یازدهم آنها فقط به فکر بازی های داخلی بودند و در عوض سپاهان و استقلال در دو جبهه می جنگیدند، حالا شاگردان تونی اولیویرا هم به این معرکه قاره ای وارد شده اند و از هفته آینده باید استارت خود را در این رقابتها هم بزنند .

 

 حضور در لیگ قهرمانان آسیا یعنی حداقل 6 بازی بیشتر از بقیه تیم های لیگ برتری ، یعنی حداقل 6 پرواز رفت و برگشت خارجی

 

 یعنی حداقل 3 بار اسکان در هتل های کشورهای خارجی و ... واضح است که همه این بار اضافی باعث خستگی بیشتر بازیکنان تیم شده و نیاز تونی به داشتن مهره های جانشین خوب برای استراحت دادن به نفرات اصلی و جلوگیری از فرسودگی آنها هم غیر قابل اجتناب خواهد بود.

 

 قرمز های تبریزی با توجه به بضاعت خود در زمینه بازیکن مشکلی برای تک بازی از بابت نفرات اصلی ، تعویضی و حتی لیست 18 نفره ندارند ولی وقتی قرار بر بازی های فشرده باشد باید حداقل 20 بازیکن آماده و هم سطح در اختیار سرمربی برای 3 ماه باشند تا از بابت خستگی ، مصدومیت و محرومیت مشکلی به وجود نیاید اما با نگاهی به فهرست بازیکنان تراکتورسازی متوجه می شویم که نفرات جانشین این تیم حداقل در این فصل تفاوت های زیادی با بازیکنان اصلی دارند و این معضل با قطعی شدن دوری چندماهه میلاد شیخ فخرالدینی و غیبت او در 3 ماه پرفشار آینده بیشتر نمایان می شود.

 

 تعارف که نداریم ، تونی به وضوح اعتقادی به سید محسن حسینی ندارد و نیمکت نشینی های زیاد به طور قطع او را از شرایط بازی دور کرده است ،

 

دو خارجی تراکتوری ها در نیم فصل دوم یعنی جاناتان و گیلسون هم فاصله بسیار زیادی با نفرات اصلی دارند یا حداقل تا این لحظه ردپای خاصی از آنها در بازیهای تراکتور در دور برگشت دیده نشده و مسعود ابراهیم زاده هم از فصل گذشته تا به حال وضعیتی مشابه با محسن حسینی پیدا کرده و همین موارد در کنار مصدومیت فخرالدینی هر ناظر منصفی را از بابت کمبود بازیکن آماده در تراکتورسازی برای 3 ماه پرفشار آینده دچار چالش فکری می کند.

 

 البته امیدواریم که تراکتورسازی بتواند با همین نفرات موجودش این ماههای سنگین را هم پشت سربگذارد و این نگرانی هم ره به جایی نبرد .

 

 هرچه باشد این تیم محبوب و تماشاگران انبوهش برای فوتبال ما که به شیوه های مختلف مشغول فراری دادن تماشاگرانش است غنیمتی گرانبهاست و آرزو می کنیم با تداوم نتیجه گیری های تراکتور و مخصوصا درخشش در آسیا این هواداران هم بتوانند قاره کهن را هم به تسخیر خود درآورند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها