کد خبر: ۱۱۴۲۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
سايت گل- كميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه داماش گيلان را 30ميليون ريال و مديرعامل اين باشگاه را 50 ميليون ريال جريمه نقدي كرد.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل و به نقل از ايرنا، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در پی جریمه 50 میلیون ریالی خود و همچنین جریمه 20 میلیون ریالی این باشگاه، با توجه به حکم اعلام شده در باره تیم داماش گیلان که شامل دو هفته محرومیت از حضور تماشاگران در بازی های خانگی بود، درخواست رسیدگی مجدد داد.

با توجه به شرایط موجود، نشانه‌هایی از اصلاح در تیم داماش در بازی‌های مقابل سایپای البرز و مس کرمان دیده شد که هر چند مدیرعامل تیم داماش با گفت‌وگوهای خود در رسانه‌های دیداری و شنیداری مرتکب تخلفاتی شده است اما این حکم به حالت تعلیق درآمد و در نهایت محرومیت موجود در پرونده به جریمه نقدی تبدیل شد و باشگاه داماش گیلان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین مدیرعامل باشگاه داماش گیلان به خاطر تخلفاتی که داشته به کمیته انضباطی دعوت شد که حضور نیافت. در نهایت وی به پرداخت مبلغ 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای امیر عابدینی در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر بوده و در سایر موارد قطعی و لازم الاجراست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها