کد خبر: ۱۱۴۲۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
محمد عاري، سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: «باشگاه استقلال در نیم فصل قصد جذب نظری را داشت.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد عاری در خصوص مسائلی که مربوط به دیدار روز گذشته مقابل استقلال مطرح کرده، اظهار داشت: «من نگفتم مسائل پشت پرده. شما خبرنگاران موضوعی که مطرح می‌شود، پیاز داغش را زیاد می‌کنید. من گفتم شائبه‌هایی در دیدار روز گذشته رخ داده است.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال نظری را از اول فصل می‌خواست و خودش نیز مایل بود به این تیم بپیوندد. همه هم برای فصل آینده نظری را استقلالی می‌دانند. زمانی که موقعیت تک به تک را به گل تبدیل نمی‌کند شائبه‌هایی روی سکوها به وجود می‌آید. همان طور که این شائبه‌ها در آزادی و ورزشگاه‌های دیگر رخ می‌دهد.»


سرپرست فجرسپاسی خاطرنشان کرد: «یاوری تعویض‌های ناخواسته‌ای انجام داد و بالاجبار و برخلاف میل باطنی‌اش بازیکنان را تعویض کرد. یکی از بازیکنان ما که در دیدار گذشته توپی را از دست داد و همان توپ تبدیل به گل شد در این دیدار نیز این کار را تکرار کرد و گل دوم استقلال به ثمر رسید. به قول خودش 5 را بیرون آورد و یک را وارد زمین کرد.»


عاری تصریح کرد: «هیچ سرمربی دست به ترکیب دفاعی خود نمی‌زند. اولویت اول سرمربی مهاجم و بعد هافبک و در نهایت چه اتفاقی بیفتد که مدافع تعویض شود، اما یاوری دست به چنین تصمیمی گرفت.»


وی در خصوص اینکه آیا تعویض نظری نیز به دلیل این شائبه‌ها بوده یادآور شد: «بله. بازی را دیدید. پاسی که بازیکن خارجی ما به نظری داد و او را تک به تک کرد نمی‌شود در مورد آن چیزی گفت. استقلالی‌ها در نیم فصل با باشگاه صحبت کردند و گفتند اگر نظری را نمی‌خواهید به ما بدهید. اما این امر مورد توافق صورت نگرفت.»


عاری در مورد واکنش یاوری نسبت به صحبت های وی گفت: «هم اکنون در تمرین فجر هستیم و من با یاوری صحبت کردم و گفت هیچ عصبانیتی ندارد.»

 

گفتني است در جريان بازي فجر و استقلال، هنگام تعويض نظري تماشاگران فجر عليه او شعار سردادند و وي در واكنش اين كار هواداران از آنها با دست خداحافظي كرد. اوقصد داشت پس از تعويض روي نيمكت هم ننشيند كه با اصرار ياوري از اين كار منصرف شد.


فارس

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها