کد خبر: ۱۱۴۰۶۶
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم سپاهان گفت: «شک ندارم سپاهان در این فصل هم قهرمان می شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد غلامی در فاصله دو روز مانده تا بازی با پرسپولیس اظهار داشت: «شرایط بسیار خوبی داریم و می خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشیم. پرسپولیس با اینکه در بازی یکشنبه چند بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد اما شرایط بسیار خوبی دارد. آنها در خانه برای بردن بازی می کنند اما کسب سه امتیاز برای ما باارزش تر است.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس با حضور گل محمدی، بگوویچ و حقیقی کاملا تیم مقتدری شده و دیگر نشانی از آن تیم ابتدای فصل ندارد. ما کارمان مقابل این تیم بسیار دشوار است اما چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم.»


مهاجم سپاهان با اشاره به دیدار رفت دو تیم و اتفاقات عجیب آن بازی عنوان کرد: «آن زمان پرسپولیسی ها باخته بودند و می خواستند با مطرح کردن اینکه باشگاه سپاهان آب هایشان را آلوده کرده، باختشان را توجیه کنند و بهانه آوردند. این مسائل صحت نداشت و ما نگران این نیستیم که در تهران با مشکل آب های آلوده مواجه شویم.»


غلامی افزود: «از نظر جسمانی شرایط بسیار خوبی دارم. خیلی ها می گویند چرا کمتر گل می زنم اما باید بگویم که من 6 پاس گل داده ام و باید دقتم را بیشتر کنم و با تمرینات موثر گل های بیشتری هم بزنم. در هر صورت موفقیت سپاهان از هر چیزی برای من مهم تر است و باید بهترین عملکرد را داشته باشم.»


وی در خاتمه در باره شانس قهرمانی سپاهان گفت: «من شک ندارم این فصل هم سپاهان قهرمان می شود.»


اوج

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها