کد خبر: ۱۱۳۷۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
هادی نوروزی کمتر نیم ساعت فرصت بازی داشت ولی در همین زمان شد سوپرمن قرمزها!
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  وقتی پرسپولیس برتری خود را در دقایق ابتدایی نیمه دوم با رسیدن به آستانه یک باخت خفت بار خانگی مقابل گهر عوض کرد همه چشم انتظار بازیکنان تعویضی بودند تا شاید گره از کار تیم بگشایند .
اولین تابلو که بالا رفت شاید کمتر کسی نسبت به آن خوشبین بود چون اینجا رسم است وقتی تیمی عقب بیافتد ، از هافبک ها یا مدافعانش کم کرده و به مهاجمان اضافه می کند ولی تویض اول قرمزها به این شکل بود که یک مهاجم(انصاریفر) جای خود را به مهاجم دیگر(نوروزی) داد.
دلیل بدبینی هم این بود که به صورت باز هم طبیعی اینجا وقتی تیمی عقب میافتد دست به دامن توپ های بلند می شود و کوتاهی قامت نوروزی نسبت به انصاریفر هم چشم انداز روشنی در مورد گلزنی او ایجاد نمی کرد ولی مهاجم مازنی پرسپولیس نظر دیگری داشت . شاید هم بازوبند معجزه کرد. بعد از ورود نوروزی به میدان ، محمد نوری کاپیتان اولیه قرمزها به حرمت کسوت بیشتر نوروزی در این تیم ، بازوبند را بر بازوی او بست و هنوز دقایقی از این تعویض نگذشته بود که نوروزی موفق شد روی سانتر پولادی و ضربه سر استثنائا هدفدار بنگر گل تساوی را به ثمر برساند.
 دقایقی بعد هم روی سانتر کوتاه رضائی آن قدر سماجت کرد که مدافع گهر تحت فشار به اشتباه توپ را به تیر دروازه خودی کوبید و بالاخره بعد از گل سوم هم با یک فرار دیدنی یک پنالتی گرفت که البته ماهینی آن را از دست داد.
واقعا در نیم ساعت بازی بهتر از این می شد عملکردی برای یک مهاجم به نام هادی نوروزی متصور شد؟ آیا واقعا بازوبند معجزه کرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها