کد خبر: ۱۱۳۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست فدراسیون کشتی درباره دلیل تاخیرش در جلسه کارگروه حذف کشتی از المپیک گفت: امروز کارهای مهم‌تری داشتم که با تاخیر به این جلسه رسیدم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی که با تاخیری حدودا 50 دقیقه‌ای در اولین جلسه کارگروه کمیته ملی المپیک برای جلوگیری از حذف کشتی از المپیک حضور پیدا کرد، در این باره گفت: روز گذشته به صورت تلفنی به من خبر دادند اما امروز صبح فدراسیون بودم و سپس به خانه کشتی و سالن 12 هزار نفری ورزشگاه‌ آزادی رفتم، کارهای مهم‌‌تری داشتم و به همین دلیل با تاخیر آمدم.

وی ادامه داد: این جلسه ناشی از احساسات برخی از دوستان است که در آنها ایجاد شده است. فدراسیون کشتی به فیلا نامه زده است و از مارتینتی خواهش کرد اجلاس فدراسیون‌های عضو را در جریان رقابت‌‌های جام جهانی در ایران برگزار کنیم. ضمن اینکه از تمام فدراسیون‌های دنیا خواهش کردیم که کشتی در المپیک حفظ شود.

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: در روزهای آینده بزرگترین رویداد جهان را در تهران داریم که تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فیلا با مارتینتی به ایران خواهند آمد که می توانیم از این فرصت استفاده کنیم. روز گذشته به صورت تلفنی با مارتینتی صحبت کردم و به نظر می‌رسد جلوی این کار را بگیرند.

خطیب در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از عوامل اصلی حذف کشتی از المپیک، عملکرد ضعیف فیلا و رئیس آن در تعامل با IOC بوده است گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما چیزی که هست به فدراسیون‌های سراسر دنیا نامه داده‌ایم و قرار است در جلسه هیئت رئیسه فیلا که در تایلند برگزار می‌شود در این باره صحبت شود.

خطیب گفت: خوشبختانه مارتینتی رابطه نزدیکی با ژاک روگ رئیس IOC دارد و این ارتباط برای کشتی دنیا خوب است.

وی افزود: میزبان مسئولان فیلا در ایران هستیم و به دنبال این هستیم که زمینه ملاقات مارتینتی با رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزیر ورزش را فراهم کنیم تا از نفوذ آنها برای جلوگیری از حذف کشتی استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها