کد خبر: ۱۱۳۱۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست معاونت اطلاع‌رسانی و ارتباطات دفتر رییس‌جمهور از دعوت احمدی‌نژاد برای سفر نخبگان، علما و اصحاب رسانه‌ای مصر برای سفر به ایران خبر داد.

«محمد شیخان» سرپرست معاونت اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس با اشاره به اولین سفر محمود احمدی نژاد به کشور مصر و دستاوردهای این سفر گفت: سفر رییس جمهور کشورمان به مصر به عنوان اولین سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به این کشور پس از انقلاب اسلامی مورد استقبال گسترده مردم و مسئولین مصری قرار گرفت.

وی افزود: گرمی روابط بین دو ملت مصر و ایران و همچنین استقبال وسیع مردم این کشور از رییس‌جمهور نشانه ای از علاقه متقابل دو کشور برای برقراری روابط در تمامی شئون است.

سرپرست معاونت اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهور با اشاره به دیدار احمدی‌نژاد با اساتید، نخبگان و اصحاب رسانه و واکنش مثبت  آنان و همچنین استقبال مردم مصر از حضور رییس جمهور در اماکن مذهبی و تاریخی گفت: این واکنش‌ها نشانه‌ای از موفقیت سفر اولین رییس جمهور ایرانی به مصر بعد از 34 سال بود.

شیخان با اشاره به دیدارهای احمدی‌نژاد با علما و اساتید الازهر گفت: رییس جمهور در این سفر از علما، نخبگان و اساتید مصری برای سفر به ایران دعوت کرد و این دعوت با استقبال خوب آنان روبه رو شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین مواردی که در تمامی جلسات رییس جمهور مورد توجه قرار گرفت، برقراری روابط بین ایران و مصر در بالاترین سطح ممکن است.

سرپرست معاونت اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رییس جمهور به حاشیه سازی برخی رسانه های خارجی در خلال این سفر اشاره و تاکید کرد: رسانه های جمعی باید به دنبال تقویت روح مشترک بین ملت ها باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها