کد خبر: ۱۱۳۰۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي مس كرمان گفت: «به نظر من لیگ چین، امارات یا قطر برای خليل زاده زود است. او بعد از 30 سالگی باید به این لیگ‌ها برود. او می‌تواند در بهترين تيم‌هاي ایران مثل پرسپولیس، سپاهان، استقلال و مس بازي كند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ‌لوکا بوناچیچ سال‌هاست که در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و شناخت کافی از فوتبال ایران دارد. او كه بعد از مدتي دوري از ايران دوباره به اين‌جا برگشته، بر این باور است که فوتبال ایران نسبت به سال‌های گذشته افت کرده است. گفتگو با سرمربي مس را بخوانيد.


* شما سال‌هاست که در لیگ ایران کار می‌کنید. نظرتان در مورد لیگ ما چیست؟
- لیگ ایران لیگ خوبی است ولی باید برای بهتر شدن آن تلاش شود. زمین‌های بازی‌ها تغییر نمی‌کند و کیفیت زمین‌ها خوب نیست. از نظر کیفیت بازیکنان هم در این فصل بازیکنان باکیفیت در لیگ کمتر شده‌اند. اما برخی بازیکنان جوان و خوب هم هستند که در حال بهتر شدن هستند.


* از حضور در مس راضی هستید؟
- مس باشگاه خوبی است، اما من در نیمه راه به این تیم آمدم. بازیکنان با افکار مربی دیگری جذب شده بودند و من باید کار را ادامه می‌دادم. نمی‌دانم چرا دهنوی و سیفی از این تیم رفته‌اند. با این حال نتایج خوبی گرفتیم و می‌توانیم در جدول چند پله هم بالا‌تر برویم.


* تیم شما کم گل می‌زند. چرا؟
- مهاجمان خوبي داریم که من هر روز با آن‌ها تمرين گلزنی می‌کنم. واقعا هر روز ما این تمرین را داریم اما نمی‌دانم چرا گل نمی‌زنیم. در هر بازی چند تک‌به‌تک خراب می‌کنیم که این خوب نیست. مهاجم باید گل را بو بکشد. مثل مجیدی که گل را بو کشید و تا وارد زمین شد گل را زد. مهاجمی که می‌خواهد گل بزند نیاز به زمان زیادی ندارد و در لحظه کار را تمام می‌کند.


* نظرتان درباره لیست تیم ملی چیست. به نظر شما کار کی‌روش در تیم ملی خوب بود؟
- من کی‌روش را قبول دارم و او از نظر من مربی خوبی است. او خودش می‌داند چه بازیکنی را دعوت کند و من نمی‌توانم به او نظری بدهد. ولی اگر من جای او بودم شجاع خليل‌زاده مدافع جوان تیم مس را دعوت می‌کردم. او یکی از بهترین دفاع‌های لیگ است و نظرم این است از مس او می‌توانست دعوت شود.


* شجاع از چین پیشنهاد داشت. چرا نگذاشتید برود؟
- مدیرعامل باید نظر می‌داد. اما به نظر من لیگ چین، امارات یا قطر برای او زود است. او بعد از 30 سالگی باید به این لیگ‌ها برود. او می‌تواند در بهترين تيم‌هاي ایران بازی کند. در پرسپولیس، سپاهان، استقلال و مس.


* فکر می‌کنید مس در این فصل کجای جدول قرار بگیرد؟
- رتبه ما بالا‌تر هم می‌آید و... البته مشکلاتی داریم ولی بهتر می‌شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها