کد خبر: ۱۱۲۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
تلویزیون مترو در اقدامی جالب به واقعیت استقبال مردم از فیلم های روی پرده سینما را وارونه جلوه داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مدتی است روابط عمومی مترو با برگزاری یک نظر سنجی از مسافران مترو خواسته است تا نظر خود را درباره چهار فیلم سینمایی نوروز نود با ارسال پیامک اعلام کنند.

در این نظر سنجی از مردم خواسته شده فیلم محبوب خود را پیامک کنند.

جالب اینکه شماره گزینه ها ظاهرا به دلخواه طراح مسابقه بوده است چه اینکه شماره 1 فیلم جدایی نادراز سیمین، شماره 2 یکی از ما دو نفر، شماره 3 زنها شگفت انگیزند و د رنهایت شماره 4 را به اخراجی ها اختصاص داده است.

از چینش فیلم ها [که به ترتیب حروف الفبای مترو است] جالب تر نتایج این نظر سنجی است به نوعی که جدایی نادر از سیمین 67% و اخراجی ها 26% آرا را کسب کرده اند.

این نظر سنجی دلخواه مترو در حالی است که طبق آمار فروش اخراجی ها در تهران نیز از فیلم جدایی نارد از سیمین بیشتر است.

معلوم نیست به چه علت متروی آقای شهردار نظر سنجی خلاف واقعیت را متشر کرده است.

این در حایل است که در حال حاضر برای مقایسه فروش فیلم های "جدایی نادر واز سیمین" و "اخراجی ها 3"  صرفا به گیشه های بلیط فروشی در تهران بسنده می کنند در حالی که بسیاری از تفاوت فاحش قیمت بلیط میان تهران و شهرستان ها غافل مانده اند.

در حال حاضر در مقایسه فروش  فیلم های روی پرده  صرفا به آمار فروش فیلم ها در سینما های کشور اشاره می شود که در  اینصورت  فاصله فروش فلیم جدایی نادر از سیمین و اخراجی ها 3 نزدیک به دو میلیادر تومان می باشد.

اما با توجه به اینکه قیمت بلیط در شهرستان ها میانگین بین 1000 تا 1500 تومان است و در تهران نیز بین 3000 تا 5000 هزار تومان می باشد و از  سویی دیگر " اخراجی ها 3 بیشترین سینماها را در شهرستان ها از آن خود کرده  است آنوقت مقایسه فیلم فرهادی و ده نمکی  از نظر مخاطب دست نیافتنی تر از فروش اقتصادی این دو فیلم می شود به طوری که می توان گفت به جای فروش دو برابری اخراجی ها نسبت به فیلم فرهادی به مخاطب چندین برابری فیلم ده نمکی می رسیم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
شما ویژه نامه سینمایی همشهری (24) را ببینید متوجه می شوید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها