کد خبر: ۱۱۲۸۸۸
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش 598، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مجلس در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد از شعار «زنده باد بهار» کهتوسط رئیس‌جمهور در جمع راهیپمان تهرانی چندین بار تکرار شد، گفت:34سال است شعارهای مردمنشات گرفته از آموزه‌های امام(ره) است؛ شعارهای برگرفته از آموزهای‌ امام، تبری از دشمنان اسلام است از جمله شعارمرگ آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ برضد ولایت فقیه.

وی با بیان اینکه شعارهایدفاع از محوریت ولایت مطلقه فقیه نیز نشات گرفته از آموزه‌های امام راحل است، تاکید کرد: شعار ما اهلکوفه نیستیم علی تنها بماند، شعاری بودکه از غنای بالای دینی و فرهنگی برخوردار است و این اینگونه شعارها در حقیقت نشات گرفته از شعور است.

سالک با تاکید بر اینکهشعارهای انقلابی و اسلامیحاوی فهم و تعقل بسیار بالایی دینی است، خاطر نشان کرد: در اوایل انقلاب مارکسیست‌ها شعار «نان، مسکن، آزادی» را در مقابل شعار «استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی» مطرح کردند اما به دلیل اینکه شعار مارکسیست‌ها حاوی شعور، تعقل و فرهنگی غنی نبود دوام نیاورد اما شعار امام راحل همچنان در زبان ملت ایران است.

وی با اشاره به شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» که فتنه‌گران مطرح کردند اما با واکنش مردم این شعار تدام نیافت، تصریحکرد:شعار مکتب ایرانی جریانانحرافی در مقابل مکتب اسلامی نیز مطرح شد اما به دلیلآنکه اینشعار پایه و اساس نداشتنتوانست مطرح باشد.

سالک با اشاره به شعار «زنده باد بهار» رئیس‌جمهور گفت: امروز کهآقای رئیس جمهور شعار «زنده باد بهار» سرداد، یاد شعار بهار عربی که دیگران سر می‌دهند، افتادم.

وی تاکید کرد: ما مطمئن هستیم شعارهای چون «زنده باد بهار»دوام چندانی نخواهد داشت و اینگونه شعارها در بین مردم مقبول نبوده و نخواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شعاری در نزد مردم مقبول است که توحیدی، ولایی و یا اعلام بیزاری از دشمن باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
۲۱۴
۷۱
شعاري بالاتر از زنده باد بهار نداريم . بهار جامعه ظهور آقا امام مهدي(عج ا...) است پس زنده باد بهار . زنده باد بهار. زنده باد بهار.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها