کد خبر: ۱۱۲۷۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
دومین دوره جشنواره‌ های بین‌المللی قرآنی آیات پنجشنبه شب با حضور آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و جمعي از مسوولان در تالار وحدت برگزار شد.

آیت الله محی الدین حائری شیرازی، در اين مراسم با بیان اینکه تا زمانی که علوم انسانی قرآنی نشوند و از اسلام و قرآن بهره نگیرند جامعه و دانشگاه ما قرآنی نمی شود، گفت: قلب علوم انسانی باید قرآنی شود. آیت الله حائری شیرازی افزود: لیبرالیسم و کمونیسم نتوانستند قرآن را به خوبی بفهمند و به همین خاطر با مشکل مواجه شدند، کمونیسم سقوط کرد و لیبرالیسم هم به‌زودی سقوط می کند.

وی با بیان اینکه بصیرت قرآنی باید از مراکز دانشگاهی شروع شود تا هدایت قرآنی جامعه ممکن شود، اظهار داشت: علوم قرآنی را از عرشه و متن جامعه به مراکز علمی هدایت کنید تا علوم انسانی را متحول کند. از عصر تکنولوژی و ماهواره نباید ترسید، زیرا تکنولوژی ظرفی است هم با محتوای آلوده و هم با محتوای درست كه به وسيله آن می‌توان پیشرفت کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اين مراسم بر لزوم ترویج آموزه‌های قرآنی از سوی هنرمندان و نویسندگان کشور در داخل و خارج کشور تاكيد كرد. در اين مراسم از نفرات برگزیده جشنواره‌‌های بین‌المللی قرآنی آیات تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها