کد خبر: ۱۱۲۷۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
زماني كه گل محمدي سرمربي پرسپوليس شد ابتدا با زوج نوروزي – انصاري فرد شروع كرد كه قبل تر توسط مانوئل ‍وزه هم تست شده و جواب داده بود
به گزارش 598 به نقل از سايت گل – از وقتي يحيي گل محمدي به پرسپوليس آمده تغييرات زيادي در خط حمله پرسپوليس صورت نگرفته اما تداوم گل نزني هاي مهاجمان پرسپوليس كه در 5 بازي اخير براي اين تيم مشكل ساز شده احتمالا باعث خواهد شد يحيي هر بازي نسبت به بازي قبل حداقل در انديشه تغيير در زوج خط حمله تيمش ساعت ها يا روز هاي زيادي را سپري كند.
زماني كه گل محمدي سرمربي پرسپوليس شد ابتدا با زوج نوروزي – انصاري فرد شروع كرد كه قبل تر توسط مانوئل ‍وزه هم تست شده و جواب داده بود
.گل محمدي در ديدار با نفت آبادان و ملوان (حذفي) از اين زوج بهره گرفت كه نسبتا خوب بود. از ديدار با فجرسپاسي، غلامرضا رضايي جاي نوروزي را گرفت و زوج رضايي - انصاري فرد در مصاف با فجر،داماش،صبا و استقلال به ميدان رفتند كه با وجود عملكرد خوب در نوع بازي و همكاري دو نفره تنها در ديدار با فجر جواب دادند و به گل رسيدند.
 اين زوج البته در بازي حذفي مقابل نفت تهران هم در تركيب اصلي به ميدان رفتند و با وجود برد 4 گله قرمزها گلي به ثمر نرساندند.
در ديدار با فولاد گل محمدي ،انصاري فرد را روي نيمكت نشاند و از زوج رضايي – نوروزي استفاده كرد كه البته باز هم نتيجه نگرفت.
در اين ميان محمد قاضي هم كم كم به شرايط بازي رسيد و بعد از سپري كدن دوره مصدوميت الان سه مسابقه است كه به كادر بازيكنان اصلي وارد شده و بعضا به عنوان بازيكن جانشين دقايقي در تركيب قرار مي گيرد.
حالا و براي بازي با نفت تهران اين ابهام در مورد تركيب اصلي پرسپوليس وجود دارد كه گل محمدي از كدام زوج در خط حمله تيمش استفاده خواهد كرد؟
آيا غلامرضا رضايي كه مقابل لبنان 90 دقيقه روي نيمكت نشست و نزديك به يك هفته در تمرينات تيم حضور نداشت همچنان فيكس مي ماند؟آيا كريم انصاري فرد كه به خاطر دعوت نشدن به تيم ملي شوكه و ناراحت بود توسط يحيي احيا شده و به تركيب اصلي بر مي گردد؟
 آيا گل محمدي باز هم به نوروزي كه در بازي حذفي مقابل نفت گل زيبايي به ثمر رساند اعتماد مي كند يا نوبت بازي دادن به محمد قاضي در ارنج اصلي است كه در بازي دوستانه اخير در كرج گل زد و با انگيزه به نظر مي رسد؟
در واقع شرايط مهاجمان پرسپوليس و انگيزه هاي متفاوت آنها طوري است كه مي توان انتظار داشت فردا گل محمدي از هر كدام از اين بازيكنان به عنوان زوج بهره بگيرد و هيچ كس هم متعجب نشود كه چرا فلاني بازي كرد و آن يكي روي نيمكت شست! با اين وصف مي شود انتظار داشت مثلا يحيي به زوج انصاري فرد – رضايي برگردد يا براي اولين بار از روج ناشناخته قاضي – نوروزي بهره گيرد؟
ادامه دادن با زوج سرعتي – قدرتي نوروزي- رضايي هم يكي از آپشن هاست والبته بازي دادن به انصاري فرد و قاضي كه گاهي مانوئل امتحانش مي كرد چندان محتمل به نظر نمي رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها