کد خبر: ۱۱۲۷۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
رضا حسن زاده گفت: 2 تیم استقلال و راه آهن فقط در 25 دقیقه آخر توانستند از خود بازی خوبی ارائه دهند.
به گزارش 598، رضا حسن زاده، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش استقلال همچون مجتبی جباری، خسرو حیدری و پژمان منتظری به خاطر خستگی نتوانستند بازی همیشگی خود را نشان بدهند.

وی در ادامه گفت: هر دو تیم در نیمه اول نتوانستند یک بازی هجومی از خود ارائه بدهند. با آمدن فرهاد مجیدی در نیمه دوم بازی استقلال نسبت به راه آهن بهتر بازی کرد و توانست با اشتباه دروازه بانان راه آهن که یک برد شیرین به دست آورد.

رضا حسن زاده در خصوص تیم راه آهن خاطر نشان کرد: تمام تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می گیرند با یک انگیزه زیادی بازی می کنند و تیم راه آهن هم یکی از این تیم ها بود و بخواهیم اشتباه محمد محمدی را کنار بگذاریم در کل بازی خوبی از خود نشان دادند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم گفت: قهرمانی در مسابقات لیگ فوتبال یک مقدار سخت است، در این خصوص باید هر تیمی 5 امتیاز جلوتر از تیم های دیگر داشته باشد و بتواند با یک اطمینان خاطر به مسابقات خود ادامه دهد تا به قهرمانی برسد. قهرمانی در لیگ فوتبال سخت است ولی دور از دسترس نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها