کد خبر: ۱۱۲۵۳۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: شکست مقابل متین شوک بزرگی برای‌مان بود و ما را از خواب بیدار کرد.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری 8 بر یک روز پنجشنبه (دیروز) تیمش مقابل داماش گیلان گفت: همیشه گفته‌ام بازی با داماش برای ما سخت است. برنامه‌هایی که داشتیم و می‌دانستیم تاثیرگذار است پیاده کردیم، نیاز به گل زودهنگام داشتیم که این امر محقق شد و کنترل بازی در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: نتیجه خوبی مقابل داماش کسب کردیم. این تیم گیلانی امسال در لیگ قدرتمند ظاهر شده است، اما شما پرسپولیس واقعی را در این مسابقه دیدید. بازی‌ای که انتظار داشتیم همین بود. شکست مقابل متین ورامین شوک بزرگی برای‌مان بود و ما را از خواب بیدار کرد. از بازیکنانم در این دیدار راضی بودم. از حالا باید به فکر بازی با ملی حفاری باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی هفته آینده مقابل ملی حفاری فرشته کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اظهار داشت: طناز آرمات هم در بازی با داماش مصدوم شد. لیلا اقبالی نیز پیش از این مصدوم بود. امیدوارم این دو بازیکن را بتوانیم در بازی با ملی حفاری در اختیار داشته باشیم. دیدار با ملی حفاری، حساس‌ترین مسابقه ما به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها