کد خبر: ۱۱۲۴۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
استقلال مربيان خوبي دارد كه دارند تيم را قهرمان مي‌كنند. ديگر نيازي به من نيست. من فقط با حمايت هواداراني كه هنوز به من ابراز علاقه مي‌كنند، دلگرم هستم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  ﻣﺬاﻛﺮات ﻋﻠﻲ ﻓﯿﺮوزي ﺑﺎ ﻓﺪراﺳﯿﻮن ﻓﻮﺗﺒﺎل درﺑﺎره ﺻﺎدر ﻧﺸﺪن ﻣﺪرك  ﻣﺮﺑﯿﮕﺮياش ظﺎھﺮًا ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪاي ﻧﺮﺳﯿﺪه و ﺑﺎ اﻳﻦ ﺣﺴﺎب او ھﻤﭽﻨﺎن ﻧﻤﻲﺗﻮاﻧﺪ روي ﻧﯿﻤﻜﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﻧﻔﺖ آﺑﺎدان ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ، ﻣﮕﺮ آﻧﻜﻪ ﺑﺮاي او ﺑﻪﻋﻨﻮان ﻣﺮﺑﻲ ﻛﺎرت ﺻﺎدر ﺷﻮد و ﻳﻜﻲ از دﺳﺘﯿﺎراﻧﺶ را ﺳﺮﻣﺮﺑﻲ ﺗﯿﻢ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ھﻤﻪ اﻳﻦ اﺣﺘﻤﺎﻻت اﻣﺎ در ﮔﺮو ﻧﻈﺮ ﻧﮫﺎﻳﻲ ﻧﺎﺻﺮ ﮔﻮدرزي ﺑﻪﻋﻨﻮان ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺟﺪﻳﺪ ﺗﯿﻢ اﺳﺖ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﺑﻘﻪ و ﻋﻼﻳﻖ ﻧﺎﺻﺮ ﮔﻮدرزي اﻣﺎ ﺣﺮف و ﺣﺪﻳﺚھﺎﻳﻲ ﻛﻪ در آﺑﺎدان ﭘﯿﭽﯿﺪه از ﺗﻤﺎﻳﻞ او ﺑﺮاي ﻣﺬاﻛﺮه ﺑﺎ ﭘﺮوﻳﺰ ﻣﻈﻠﻮﻣﻲ ﺑﺮاي ھﺪاﻳﺖ ﺗﯿﻢ ﺧﺒﺮ ﻣﻲدھﺪ. این در حلی است که  حساب صنعت نفت براي مظلومي از همه تيم‌ها جدا است و هم حساب مظلومي براي هواداران آباداني. به خاطر همين است كه براي چندمين بار در طول اين فصل نام مظلومي همزمان با تغيير مديريت، بار ديگر بر سر زبان‌ها مي‌افتد. اين بار اما مظلومي تمايلي به قبول اين پيشنهاد ندارد و ناگفته‌هاي زيادي را در توضيح علت اين بي‌تمايلي مطرح مي‌كند؛ ناگفته‌هايي كه در آخر به مشكلات او در استقلال هم كشيده مي‌شود.!

حسابي خودتان را از فوتبال كنار كشيده ايد

بهترين كار را مي‌كنم. در فوتبال امروزي بايد همينطور بود.

اما از همان ابتداي فصل خيلي از باشگاه‌ها به دنبال شما بودند. در طول فصل هم تا صحبتي از تغيير مي‌شد، شما گزينه اصلي بوديد.

بله، 4، 5 موقعيت هم داشتم اما راستش اصلاً دوست نداشتم اين فصل كار كنم. هنوز هم از چند باشگاه پيشنهاد دارم كه همه تيم‌هايي هستند كه در حال سقوطند.

تا آنجا كه مي‌دانيم، صنعت نفت آبادان يكي از باشگاه‌هايي است كه به شدت تمايل دارد با شما همكاري كند.

شما به جاي من باشيد اين پيشنهاد را قبول مي‌‌كنيد؟ من آباداني هستم و دوست دارم به تيم شهرم كمك كنم اما واقعاً از نظر عقلي امكان دارد كه نفت در ليگ بماند؟ با 10 امتياز فاصله و در فاصه 10 هفته مانده به پايان فصل؟ چطور ممكن است كه اين تيم بماند؟

همه اينها يعني حاضر نمي‌شويد هدايت اين تيم را قبول كنيد؟

خيلي كار سختي است! خيلي سخت!

اما اگر بتوانيد با همين شرايط تيم را نگه داريد، براي هميشه نامتان در تاريخ فوتبال آبادان باقي مي‌ماند!

در اينكه تيم نفرات خوبي دارد شكي نيست اما واقعيت آن است كه صنعت نفت از نظر روحي هم وضعيت بدي دارد. يك زمان تيم‌ها به آبادان مي‌آمدند به اين اميد كه يك امتياز بگيرند اما حالا براي برد مي‌آيند. همين شرايط هواداران را هم مأيوس كرده و اينها اتفاقات خيلي بدي است كه كار را سخت‌تر هم مي‌كند.

يادمان هست قبل از اين هم چند بار نام شما براي سرمربيگري اعلام شد اما چه اتفاقي افتاد كه به ثمر نرسيد؟

آن زمان كه من براي همكاري با صنعت نفت اعلام آمادگي كردم و كار تقريباً تمام شده بود، آقايان ترجيح دادند سرمربي‌هاي خارجي را از دلال‌هاي‌شان بگيرند. آخر كدام آدم عاقلي سرمربي خارجي را بركنار مي‌كند و وسط فصل يك خارجي ديگر را جايگزين او مي‌كند؟ اين كار عقلاني بود؟

اما حالا با آمدن آقاي گودرزي به نظر مي‌رسد انتخاب اول و آخر او براي هدايت تيم، فقط شما باشيد.

ايشان به بنده لطف دارند و ما قبلاً با هم همكاري داشتيم. خود ايشان بود كه صنعت نفت را به ليگ برتر آورد اما ‌اي كاش زودتر از اينها آقاي گودرزي را به‌عنوان مديرعامل انتخاب مي‌كردند.

به هرحال آقاي علي فيروزي مدرك A ندارد و نمي‌تواند روي نيمكت بنشيند.

من اين موضوع را مي‌دانستم. علي بچه خوبي است، مربي خوبي هم هست اما اين مشكل را داشته و مديرعامل بايد پيش از انتخابش مشكلاتش را ارزيابي مي‌كرد. به هرحال اين هم از آن انتخاب‌هاي نادرست بود. اشتباه روي اشتباه انجام دادند و حالا دودش به چشم هواداران آباداني مي‌رود.

به نظر مي‌رسد آنقدر در مدتي كه در استقلال بوديد، سختي كشيديد كه به اين راحتي حاضر نمي‌شويد پيشنهادي را قبول كنيد!

بله، من دو سال خيلي خيلي سخت را در استقلال داشتم. بايد يك كتاب از اتفاق‌هايي كه در استقلال برايم افتاد بنويسم. از سنگ‌هايي كه سر راهم قرار دادند. با اين حال خدا كمك كرد، هم دربي‌ها را برديم و هم با اختلاف يك امتياز نايب قهرمان شديم.

همين نايب قهرماني هم بود كه سيل انتقادها را به سمت شما روان كرد تا بعد از آن همه سختي، خستگي در تنتان بماند.

هواداران بدانند اگر اتفاقاتي كه در استقلال براي من افتاد را باز كنم، خدا را شكر مي‌كنند كه همان نايب قهرمان هم شديم.

خب چرا درباره اين اتفاقات نمي‌گوييد؟

تف سربالاست. به‌عنوان يك استقلالي بهتر است حرفي نزنم و نگويم كه چه آدم‌هايي دارند در استقلال چه كارهايي مي‌كنند. صبر كنيد تا چند سال ديگر دست همه آنها رو مي‌شود.

براي فصل آينده برنامه خاصي نداريد؟

فعلاً نه اما بايد تيمي پيدا شود كه شرايط من را بپذيرد و ويژگي‌هايي كه مي‌خواهم را داشته باشد.

به بازگشت به استقلال فكر نمي‌كنيد؟

استقلال مربيان خوبي دارد كه دارند تيم را قهرمان مي‌كنند. ديگر نيازي به من نيست. من فقط با حمايت هواداراني كه هنوز به من ابراز علاقه مي‌كنند، دلگرم هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بسیجی1
UNITED STATES
۱۲:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
پرویزخان ناراحت نباش هرچه نشد خیریت است ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها