کد خبر: ۱۱۲۱۴۶
زمان انتشار: ۰۷:۰۲     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
این در حالی بود که پروین احمدی‌نژاد اعتقاد داشت که شهرداری تهران در چهار سال اخیر خارج از قوانین و مقررات اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است ضمن اینکه پورزرندی در پاسخ به انتقاد احمدی‌نژاد تاکید کرد که شهرداری به هیچ وجه نیروی جدیدی را جذب نکرده است و حاضر است در یک جلسه عمومی اسناد و مدارک آن را ارائه دهد.
598: در حالی پانصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با حضور 14 نفر از اعضای شورا برگزار شد که رئیس شورا به دلیل تأخیر نجفی گفت: آقای نجفی تشریف آوردند صلوات بفرستید!
 
به گزارش فارس، صبح امروز پانصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با حضور 14 نفر از اعضا در تالار شورا برگزار شد.

* در جلسه امروز شیبانی، طلایی، احمدی‌نژاد، چمران، ساعی، شکیب، خادم، دانشجو، دبیر، آباد، کاشانی، مسجد جامعی، ابتکار و نجفی حضور داشتند که البته محمد علی نجفی با یک تأخیر دو ساعته در جلسه حاضر شد.

* در جلسه امروز حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران غایب بود و به جای وی مرتضی طلایی آغازگر جلسه امروز با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید بود.

* مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه ایام دهه فجر را ایام‌الله تاریخی عنوان کرد و گفت باید از آن درس بگیرم.

* احمد مسجد جامعی تنها فردی بود که امروز نطقی را پیش از دستور جلسه شورا مطرح کرد که در آن به ویژگی‌ها و خصوصیات خاص مرحوم دکتر حبیبی معاون اول ریاست جمهوری در سال‌های گذشته اشاره کرد.

* پس از اتمام نطق پیش از دستور مسجد جامعی، رسول خادم رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورا ادامه بررسی لایحه بودجه سال 92 شهرداری تهران را آغاز کرد.

* در جلسه امروز 10 دستور در پیش روی اعضای شورا قرار داشت که از این تعداد و به دلیل کمبود وقت اعضای شورا توانستند تنها 4 مورد از دستورات امروز را بررسی کنند.

* در جلسه امروز و با توجه به بررسی بودجه شهرداری در سال 92 و بویژه بودجه هزینه جاری آن مسئولان مختلفی از شهرداری در جلسه امروز حاضر بودند که از آنها می‌توان به حضور مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مناف هاشمی معاون نظارت و توسعه راهبردی شهرداری تهران، تشکری معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و همچنین پورزرندی معاون اداری و مالی شهرداری تهران اشاره کرد.

در جلسه امروز و براساس اعلام از سوی روابط عمومی شورا قرار بود محمد باقر قالیباف شهردار تهران در جلسه شورا حاضر شود که تا پایان جلسه خبری از وی نشد.

* در ادامه بررسی بودجه هزینه‌ای جاری شهرداری تهران در سال 92 پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر تهران و پورزرندی معاون اداری و مالی شهرداری شهر تهران در خصوص جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران با یکدیگر مجادله کردند.

 این در حالی بود که پروین احمدی‌نژاد اعتقاد داشت که شهرداری تهران در چهار سال اخیر خارج از قوانین و مقررات اقدام به جذب نیروی انسانی کرده است ضمن اینکه پورزرندی در پاسخ به انتقاد احمدی‌نژاد تاکید کرد که شهرداری به هیچ وجه نیروی جدیدی را جذب نکرده است و حاضر است در یک جلسه عمومی اسناد و مدارک آن را ارائه دهد.

* در جلسه امروز شورا بجز محمد علی نجفی بقیه اعضای شورای رأس ساعت 9:20 حضور داشتند که نجفی با یک تأخیر 2 ساعته در جلسه شورا حاضر شد که در ادامه و به هنگام ورود وی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با کنایه به وی گفت: آقای نجفی تشریف آوردند صلوات بفرستید.

به گزارش فارس در پانصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر یک فوریت سه لایحه نیز در دستور کار شورا قرار گرفت که اعضای شورا به فوریت سه لایحه اشاره شده رای مثبت دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها