کد خبر: ۱۱۲۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس گفت: لازم و ضروری است که رئیس جمهور و رئیس مجلس بابت اتفاقات پیش‌آمده ابتدا از رهبری و بعد از مردم عذرخواهی کنند.

حجت‌الاسلام حبیب برومند نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن ابراز ناخشنودی از اتفاقات رخ داده در جلسه استیضاح وزیر کار اظهار داشت: وقتی رهبری فرمودند که مسئولان باید از ایجاد تنش جلوگیری کنند، سران قوا باید توجه ویژه‌ای داشته باشند و از ایجاد تنش جلوگیری کنند.

وی افزود: به اعتقاد من طراحان استیضاح وزیر کار در این قضیه مقصر اصلی بودند چرا که این استیضاح به ضرر کشور شد.

برومند ادامه داد: آنقدر مسئله بزرگ در کشور وجود دارد که باید به جای طرح این مسائل به این مشکلات پرداخته شود.

این نماینده مجلس گفت: صحبت‌های مطرح شده در جلسه روز یکشنبه غیر مناسب بود و حتی من روز گذشته به رئیس جمهور گفتم که بهتر است با تعامل این مسئله حل شود که این اتفاق نیافتاد.

وی با بیان اینکه برخورد رئیس جمهور و رئیس مجلس در جلسه دیروز بد بود و هر دو نفر باید خویشتن‌داری به خرج می‌دادند، گفت:‌ مسئولان باید به فرمایشات رهبری توجه کنند و اگر این کار را انجام ندهند به معنای آن است که ولایتمدار نیستند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته اختلافات پیش آمده در کشور قابل حل است چرا که ما در کشور ولی فقیه داریم که می‌تواند همه مشکلات را حل و فصل کند.

وی تاکید کرد: لازم و ضروری است که رئیس جمهور و رئیس مجلس بابت اتفاقات پیش‌آمده ابتدا از رهبری و بعد از مردم عذرخواهی کنند و به اشتباه خود اقرار داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها