کد خبر: ۱۱۱۸۴۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
در بیانیه جبهه پایداری تاکید شد
در بیانیه جبهه پایداری آمده است: سرافکندگی برای کسانی می‌ماند که در محضر رهبر فرزانه و ملت به جای ارائه کارنامه خدمت، کارنامه جدال سیاسی را به نمایش گذاشتند و جبران این قصور جز با خدمت خالصانه ممکن نیست.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره وقایع روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران در حال گذار از عقبه مهمی است،عقبه ای که در آن همچون جنگ احزاب ، تمامی کفر به مقابله با اسلام جمع شده اند و همه توان خود را برای خشکاندن این شجره بالنده و مبارک به میدان آورده اند . کسانی که در این زمان مسئولیتی در هر یک از قوای سه گانه دارند ، مفتخر به این توفیقند که بار اصلی دفاع از این شجره مبارکه بر عهده آنها گذاشته شده است و لیاقت همسنگری در جبهه توحید با ابراهیم خلیل الله علی نبینا و آله و علیه السلام را یافته اند. شکر گزاری این نعمت ، صرف کردن همه توش و توان خود برای ادای این مسئولیت است و این چنین خواهد شد که برکات الهی نازل خواهد گردید. غفلت از این مقام خدمت و سرگرمی به خود ، موجب خلع لباس تقوا و مجاهدت و به تن کردن لباس ذلت و خواری می‌گردد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: آنچه که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی رخ داد ، هرچند در مقایسه با حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران واقعه مهمی محسوب نمی‌شود ولی امتحان مهمی برای دست اندرکاران این زد و خورد سیاسی به حساب می‌آید. هر دو طرف باید بدانند ناسپاسی بزرگی را نسبت به مردم شریف ایران انجام دادند، مردمی که با تحمل شرایط سخت اقتصادی ، با چشم امید به مسئولین کشور از آنها توقع همدلی و وحدت صبورانه و حل مشکلات را دارند.

در بیانیه جبهه پایداری آمده است: جدال نامیمون دیروز گذشت ولی همچنان که فرصت‌های مسئولیت و خدمتگزاری به سرعت می‌گذارند، سرافکندگی برای کسانی میماند که در پیشگاه امام و شهیدان و در محضر رهبر فرزانه و مظلوم مان و در منظر ملت مجاهد ایران به جای ارائه کارنامه خدمت ، کارنامه جدال سیاسی را به نمایش گذاشتند،جبران این قصور جز با خدمت خالصانه ممکن نخواهد بود و باید بکوشند که این رنجش خاطر ملت عزیز را جبران کنند .

این بیانیه ادامه می‌دهد: بسیار متاسفیم که برخی از همان دقیقه پایانی این جدال نازیبای سیاسی در یکشنبه نامیمون مجلس طراحی دشمنی دیگری را آغاز کرده‌اند و به قول خود به نقطه پایان نزدیک شده اند. آنها و دیگران به ویژه دشمنان مضمحل شده نظام اسلامی این مرزو بوم بدانند به برکت وجود رهبری فرزانه و ملتی مومن، حتی این قبیل ضعفهای درونی نیز بر صفوف مستحکم مردم اثری نخواهد داشت و انشالله جبران این ندانم کاری ها را امت مجاهد ایران در یوم الله بیست و دوم بهمن همچون گذشته با حضور منسجم و باشکوه خود نشان خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها