کد خبر: ۱۱۱۸۱۳
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، به صورت هفتگی بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطلع شدیم که احمد منتظری فرزند مرحوم حسین علی منتظری با حضور در نجف آباد و برگزاری سخنرانی ها و کلاس های مختلف در حال ترویج شبهات سیاسی و اعتقادی با محوریت موضوع ولایت فقیه و حاکمیت می باشد.

همچنین اخیرا احمد منتظری با انتشار کتابی بدون مجوز از برخی از نامه های مرحوم منتظری اقدام به توزیع این کتاب در اصفهان نموده است.

* درپی افزایش سفرهای استانی محسن رضایی که با هدف کاندیداتوری ایشان در انتخابات آتی برگزار می گردد شاهد آن هستیم که در برخی از استان ها، صدا و سیمای آن استان با پخش تصاویری این کاندیدای احتمالی! گزارشی از برنامه های وی را پخش نموده است.

*جمعه شب هفته گذشته مسئولین قلعه سحر آمیز در اقدامی عجیب با خاموش کردن چراغ های سالن قلعه سحر آمیز اقدام به برگزاری لیزر پارتی در سالن اصلی قلعه نمودند که شاهدان عینی از بروز صحنه های غیراخلاقی و رقصیدن برخی از حاضرین خبر دادند. در همین خصوص فیلمی برای این پایگاه ارسال شده است که تنها گوشه ای از رفتار ناهنجار و ضد دینی رخ داده را به تصویر کشیده است.


لينك دانلود

*مجتبی واحدی (مشاور ارشد مهدی کروبی و عنصر وابسته به موسوی خوئینی ها) در مقاله اخیر خود تحت عنوان آقای نوری زاد! چه خوب شد انقلاب کردیم، با زیر سوال بردن انقلاب اسلامی نسبت به حضرت امام(ره) چنین اظهار می نماید: ایرانیان  تصور می کردند کشورشان در تحولات جهانی و تصمیم گیری های داخلی از استقلال کافی بر خوردار نیست ـ و برای این تصور خود دلایلی هم داشتند ـ  لذا  به دنبال روحانی سالخورده ای به راه افتادند که او را مظهر  ایستادگی در برابر  زورگوها و وابستگان می دانستند...اما همه آن تلاش ها تقریباً بی حاصل ماند.

* با خبر شدیم که بار دیگر به علت عدم نظارت کافی مسئولان زیربط این بار در نمایشگاه فرش یزد برخی از غرفه داران اقدام به عرضه تابلو فرش هایی با تصاویر مستهجن و بسیار زنند نموده اند که این امر با اعتراض برخی از بازدید کنندگان این نمایشگاه روبرو گردیده است.

* به دنبال علنی شدن اختلافات اخیر روسای دو قوه در جریان استیضاح وزیر کار، در جلسه شب گذشته برخی از شخصیت های جریان اصلاحات که با حضور برخی از چهره های فعال انجمن اسلامی دانشگاه تهران در فتنه 88 برگزار گردید بهترین حربه برای حذف جریان اصیل اصولگرایی را کوبیدن بر طبل اختلاف دولت و مجلس بیان داشتند.

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین طیبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۳
۱
سلام جا لب است که مدت 35 سال در ورامین سکونت دارم تابحال هم مسئولین زیادی به ورامین سفر کردن وبا امام جمعه محترم دیدار داشتن اما حرف یا صحبتی از اینکه کویرهای ورامین دارای منابع نفتی وگازی بسیاری میباشد که میتواند ایجاد اشتغال برای جوانان ورامینی وحتی دیگر شهرستا نها نماید را بزبان جاری نکردهاند حال این سئوال مطرح است که اقای رضائی ایا سندی برای این حرفدارد ؟واگر سندی هست چرا مسئولین وقت پیگیری نکردنودر غیر اینصورت چرا امام جمعه محترم سکوت اختیار نمودن(خبر فوق را میتوانید درسایت پایگاه اطلاع رسانی اسوه که وابسطه به امام جمعه محترم ورامین می باشد رویت نما ئید)
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۳۰
۳
...!خدا لعنت كند ... خبيث را كسي كه هم در زمان حيات كثيفش باعث فتنه بود هم به درك رفتنش هم باعث فتنه بوود
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
به پیام تسلیت رهبری برای مرحوم منتظری دقت بیشتری کنید. دیگر چنین پیامی نمی دهید و شما عزیزان رای مثبت نمی دهید . منتظری ساده لوح بود و همان بهتر که امام او را کنار زد ولی تند روی هم خوب نیست..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
خیر الامور اوسطها را فراموش نکنید
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
اسم مرحوم منتظری فکر کنم حسن علی باشد نه حسین علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها