کد خبر: ۱۱۱۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
دروازه‌بان پیشین تیم پرسپولیس گفت: «تیم ما هزار و یک مشکل داشت، از کریمی تا بازیکن جوان تلاش می‌کردند اما اوضاع درست نمی‌شد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ میثاق معمارزاده در مورد علت سکوتش، وضعیت حال حاضر خودش و پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد:


* حدود یک سالی می‌شود که مصاحبه‌ای انجام ندادی چرا؟
- دلیلی برای مصاحبه کردن وجود نداشت. البته حرف‌های زیادی برای گفتن داشتم و دارم که به موقع به آن می‌پردازم.


* چرا بعد از جدایی از پرسپولیس به هیچ تیمی نرفتی؟
- فصل که تمام شد با پرسپولیس و تیم‌های دیگر به توافق نرسیدم. در نیم فصل هم چند پیشنهاد داشتم که دلخواه من نبود به خاطر همین این فصل بیرون نشستم.


* تحمل این شرایط برای تو سخت نبود؟
- طبیعت فوتبال اینطور است. من همیشه در لیگ حضور داشتم و بیرون بودن برایم سخت بود اما دوستان کمک کردند و تمرینات خوبی انجام دادم تا به روزهای اوجم برگردم.


* فصل سختی را با پرسپولیس پشت سر گذاشتی...
- شرایط سختی بود و کسی کمک نمی‌کرد و فشار روی من و پرسپولیس زیاد بود اما به خاطر عرقی که به پرسپولیس دارم هیچ چیز نگفتم. حضور سال آخر من در پرسپولیس باعث شد چند صد میلیون ضرر مالی کنم که شواهدش هم موجود است اما به خاطر پرسپولیس و به خاطر تعصبی که به این تیم دارم حرفی نزدم.


* اما قبول داری پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گرفت؟
- تیم ما می‌توانست بهتر از این بازی کند و رتبه بهتری به دست بیاورد. اختلاف ما با صدر جدول زیاد نبود اما از داخل و بیرون تیم ضربه خوردیم.


* خودت هم در سال آخر حضورت در پرسپولیس افت فنی داشتی دلیل این قضیه چه بود؟
- تمام تلاشم را انجام دادم اما همه چیز به مسائل فنی ربطی نداشت و فراتر از این مسائل بود. تیم ما هزار و یک مشکل داشت، از کریمی تا بازیکن جوان تلاش می‌کردند اما اوضاع درست نمی‌شد. وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد یک نفر مقصر نیست و فشار روی کل مجموعه است. عوامل مختلف دست به دست هم داد تا کسی نتواند توانایی‌های خودش را تمام و کمال نشان بدهد.


* برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟
- هر چیزی که قسمت شود. من تلاش می‌کنم تا با قدرت به روزهای اوجم برگردم.


* مدتی هم با پیکان تمرین کردی دلیل خاصی داشت؟
- نیم فصل در کنار پیکان بودم و واقعا از لطف ویسی، بازیکنان و مربیان دروازه‌بان این تیم ممنون هستم. امیدوارم ویسی هر کجا که هست سربلند و موفق باشد. می‌خواستم آمادگی خودم را حفظ کنم که با لطف ویسی به تمرینات پیکان رفتم. الان هم به صورت انفرادی تمرین می‌کنم.


* خیلی از هواداران پرسپولیس سراغ تو را می‌گیرند...
- آنها به من لطف دارند و همیشه در کنار من بودند و به عشق همین هواداران بود که خیلی از شرایط را تحمل می‌کردم. امیدوارم پرسپولیس طوری نتیجه بگیرد که آنها خوشحال باشند. هواداران واقعی پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند اما اتفاقاتی رخ می‌داد که ربطی به آنها نداشت.


* از کسی گلایه‌ای نداری؟
- گلایه دارم اما فعلا نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم. گلایه من مربوط به کل فوتبال است نه فقط پرسپولیس. همیشه بودند کسانی که در شرایط خوب و بد از من انتقاد می‌کردند و نگاه تخریبی به من داشتند که هیچ وقت برای من ارزشی نداشتند. همیشه به منتقدان فنی احترام می‌گذارم و دست آنها را می‌بوسم. از همین‌جا می‌خواهم از تمام کسانی که در این مدت به من لطف داشتند و مرا تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها