کد خبر: ۱۱۱۴۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
نماینده مردم بویین‌زهرا گفت: الحمدلله شرایط مجلس طوری است که استیضاح رای نمی‌آورد و البته باید به این نکته توجه کرد که اگر استیضاح رای بیاورد ما باید برای ۳۵ روز یک وزیر انتخاب کنیم که این درست نیست.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح الله عباس پور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه طی سخنرانی در مخالفت با استیضاح شیخ الاسلامی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: طبق اصل 80 قانون و همچنین آیین نامه داخلی مجلس استیضاح حق قانونی نمایندگان است و مجلس می‌تواند از این حق استفاده کند.

وی افزود: برابر قانون اساسی ما سوگند یاد کردیم که اعمال ما در جهت تامین منابع ملی جامعه باشد و ما باید ضرورت‌ها و اولویت‌های جامعه را تشخیص دهیم و در ان راستا حرکت کنیم.

عباسپور ادامه داد: در شرایط کنونی همه می‌دانند که ما در یک جنگ اقتصادی نابرابر با قدرت‌های استکباری هستیم؛ دشمن با جنگ اقتصادی قصد دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی را از پا درآورد.

وی گفت: سوال من از استیضاح کنندگان این است در شرایط جنگی ضرورت همدلی و هم افزایی در جامعه چقدر است، آیا درست است با استیضاح باعث چالش بین دولت و مجلس شویم.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی مردم هم انتظار دارند که مسئولین با هم همدل و همراه باشند.

این نماینده مجلس گفت: استیضاح در این شرایط جامعه آیا همدلی مسئولان را بیشتر می‌کند یا باعث افزایش شکاف می‌شود.

عباسپور ادامه داد: استیضاح هیچ دستاوردی در این شرایط برای جامعه ندارد و در ضمن مشکلاتی را هم ایجاد کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: رهبری به مسئولین فرمودند که مراقب باشند تا دشمنان با توطئه آرامش کشور را خدشه دار نکنند؛ ما در چند ماه آینده انتخابات را پیش رو داریم و مسئولین باید کمک کنند تا آرامش کشور حفظ شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رهبری با توجه به معیشت مردم تاکید داشتند ادامه داد: آیا استیضاح در راستای منویات رهبری‌ست؟

عباسپور اضافه کرد: الحمدالله شرایط مجلس طوریست که استیضاح رای نمی‌آورد و البته باید به این نکته توجه کرد که اگر استیضاح رای بیاورد ما باید برای 35 روز یک وزیر انتخاب کنیم که این درست نیست.

عباسپور با بیان اینکه آیا قضیه کهریزک درست است یا داستان فتنه اضافه کرد: امروز عوامل فتنه حبسشان شکسته و در جامعه آزادند؛ کهریزک زاییده فتنه است و البته ما هم آن را محکوم می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها