کد خبر: ۱۱۱۳۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
تداخل بازیهای سخت لیگی استقلال با دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمی تا قسمتی باعث نگرانی علاقمندان منطقی این تیم می شود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -  استقلالی ها در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر در حالی با 3 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده خود یعنی تراکتورسازی در صدر جدول قرار دارند که اگر سپاهان بازی عقب افتاده خود را مقابل راه آهن با پیروزی پشت سربگذارد ، اصفهانی ها با اختلاف 2 امتیازی نسبت به استقلال به رده دوم جدول صعود خواهد کرد.
 شاگردان امیر قلعه نویی 3 بازی معمولی و شاید هم به نوعی راحت را در لیگ در پیش دارند و به نظر می رسد که باید تمام توان خود را به کار گیرند تا بلکه اختلاف امتیازی خود را تعقیب کنندگان افزایش دهند.

راه آهن روی کاغذ در ورزشگاه آزادی نمی تواند حریف چندان سختی برای استقلال باشد که این مسابقه در هفته بیست و پنجم برگزار می شود . صنعت نفت آبادان هم که حریف هفته 27 استقلال است از لحاظ منطقی نمی تواند دردسری برای آبی های پایتخت باشد و در این بین بازی با فجرسپاسی در هفته بیست وششم در شیراز شاید کمی دشوار باشد که البته اگر این بازی به ورزشگاه حافظیه منتقل شود ، کفه ترازو کمی به سود استقلال سنگین تر خواهد شد.


 البته باید توجه داشت که استقلال در بازی با راه آهن مجتبی جباری و جواد نکونام را به همراه نخواهد داشت و ممکن است دردسرهایی برای بازی با فجر و نفت آبادان در آینده پیش بیاید ولی دغدغه اصلی طرفداران منطقی استقلال تازه از هفته بیست و هشتم شروع خواهد شد .
 بازی استقلال برابر نفت آبادان روز سوم اسفندماه برگزار خواهد شد و بعد از آن آبی ها همزمان وارد چرخه لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد که اولین بازیشان روز 9 اسفند ماه در دوحه برابر الریان قطر خواهد بود و بعد از بازگشت از پایتخت قطر است که بازیهای دشوار استقلال شروع خواهد شد .
 آنها در هفته بیست و هشتم باید در قم با صبا بازی کنند و هفته بعد تراکتورسازی را پیش رو خواهند داشت . حریف هفته سی ام آنها هم تیم چغر و سختکوش نفت تهران است و بعد از یک بازی احتمالا راحت با گهر دورود ، دوباره در هفته های 32 و 33 به تریب باید با دو تیم مدعی سپاهان (تهران) و فولاد (اهواز) روبرو شوند .
 این نکته را هم در نظر بگیرید در حین این بازیهای عمدتا دشوار باید در چارچوب لیگ آسیایی 23 اسفند با العین(تهران) ، 14 فروردین 92 در ریاض و 20 فروردین در تهران با الهلال ، 3 اردیبهشت با الریان (تهران) و 10 اردیبهشت هم با العین در خانه حریف بازی دارد و ایستگاه آخر این تیم در لیگ برتر هم بازی با داماش در تهران خواهد بود .
 احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستید که برنامه ای دشوار و نفس گیر پیش روی آبی های پایتخت قرار دارد و موفقیت در هر دو عرصه که با احتساب جام حذفی و بازی با سپاهان در نیمه نهایی به عرصه سوم این تیم تبدیل می شود ، نیازمند آمادگی کامل ، تجربه فراوان و همکاری مثبت تمامی عناصر باشگاه است اما در عین حال دو مورد را هم نباید به فراموشی سپرد . اول اینکه استقلال با تغییراتی که در نیم فصل در جمع نفرات خود ایجاد کرد ، در حال حاضر مجموعه ای در اختیار دارد که دست قلعه نویی را برای استراحت دادن به برخی نفرات کلیدی در بعضی بازی ها باز می گذارد چون بسیاری از نفرات نیمکت نشین این تیم دست کمی از بازیکنان اصلی ندارند.
مورد دوم هم این که دو رقیب جدی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر یعنی تراکتورسازی و سپاهان هم همزمان با آبی ها درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و همین امر احتمال لغزش آنها در بعضی بازی ها را بیشتر می کند .
به هر حال علاقمندان پرشمار استقلال منتظرند تا ببینند بالاخره تیم محبوبشان می تواند ضمن کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر ، آیا می تواند طلسم ناکامی های خود در لیگ قهرمانان آسیا را با امیر قلعه نویی بشکند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود یا خیر ؟ فعلا که امیدواری زیاد والبته به حقی دارند تا بعد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها