کد خبر: ۱۱۱۲۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی پیکان می‌گوید به دلیل نتیجه‌گرا شدن تیم‌ها، وقت‌کشی در فوتبال ایران زیاد شده.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ فیروز كریمی سرمربی تیم فوتبال پیكان در كنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل داماش گیلان گفت: «تكلیف برخی تیم‌ها از همین حالا مشخص است. به نظرم بازی 6 تیم پایین جدول سرنوشت‌ساز است. نتیجه بازی ما با داماش هم در سرنوشت دو تیم تاثیر مستقیم دارد. ما در ادامه لیگ با تیم‌های پایین جدول مسابقه داریم كه روی این بازی‌ها حساب ویژه‌ای باز كرده‌ایم. البته در مسابقات خانگی، پیكان به ظاهر میزبان است چون علیرغم تلاش‌های ما، بازی در ورزشگاه تختی انجام می‌شود و دوری این ورزشگاه باعث می‌شود هواداران ما برای دیدن بازی‌هایمان نیایند.»
كریمی در مورد داماش هم گفت: «داماش تیم فوق‌العاده خوبی است. آن‌ها مقابل پرسپولیس با بدشانسی باختند. داماش مقابل مس هم نباید می‌باخت. آن‌ها بر خلاف جایگاهی كه در جدول دارند، تیم خوبی هستند. ما هم با تمام قوا به مصاف آن‌ها می‌رویم.»
فیروز كریمی كه اخیرا سرمربیگری پیكان را برعهده گرفته در مورد شناختی كه از این تیم پیدا كرده هم گفت: «خوشبختانه الان اسم 90 درصد از بازیكنانم را  می‌دانم. در بازی با استقلال نام 4 بازیكن داخل زمین را نمی‌دانستم. با این حال روی ویژگی‌های فنی و روانی تیم كار كرده‌ام و مقابل داماش تیمی متفاوت را خواهید دید.»
سرمربی پیكان در مورد حرف‌های كروش كه گفته بود در لیگ ایران وقت كشی زیاد دیده می‌شود هم گفت: «كروش راست می‌گوید. در اكثر بازی‌های لیگ برتر وقتی یك تیم جلو می‌افتد، وقت كشی می‌كند. البته همه تیم‌ها این‌طوری نیستند. ولی سرمربی تیم ملی باید به این موضوع حساس باشد. این روش تیم‌های عربی است كه در فوتبال ما هم رسوخ كرده. این به خاطر نتیجه‌گرا شدن فوتبال ایران است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها