کد خبر: ۱۱۱۱۶۴
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم پرسپولیس گفت: «در تیم ما فرقی نمی کند چه کسی بازی کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محسن بنگر درباره رفت و برگشتش در لیست 18 نفره دربی پایتخت و اینکه گفته می شود قبل از دربی او ترکیب تیم را به فرزاد حاتمی داده است، خاطرنشان کرد: «این حرف های بیخود چیست؟ من از روزنامه ای که این مطلب را منتشر کرده شکایت می کنم.»


وي درباره دیدار پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان بسیار خوب کار کردند اما متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم در آینده به در جدول بالا بیاییم و رتبه ای در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.»


مدافع پرسپولیس درباره نیمکت نشینی در پرسپولیس عنوان کرد: «ما همه یک تیم هستیم و همدلی خاصی بینمان وجود دارد. دیدید که در دربی 76 من نیمکت نشین بودم اما بچه ها را برای آن بازی مهم آماده می کردم. در تیم ما فرقی نمی کند چه کسی بازی کند.»


بنگر در پاسخ به این سوال که آیا از نیمکت نشینی ناراحت نیست، عنوان کرد: «اصلا، هیچ ناراحتی ندارم و هر وقت کادر فنی صلاح بداند بازی می کنم.»


مدافع پرسپولیس درباره عدم دعوت از وی به تیم ملی فوتبال تاکید کرد: «من در گذشته مصاحبه هایی علیه کی روش انجام دادم که اشتباه کردم آن صحبت ها را کردم. با این شرایط دعوت نشدنم به تیم ملی هم عادی است و همیشه همینطور است اما من هنوز هم امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و دست از تلاش برنمی دارم.»


بنگر در خاتمه درباره تعطیلی لیگ برتر افزود: «دیگر این تعطیلی ها عادی شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها