کد خبر: ۱۱۱۱۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
داور بازی با ازبکستان دو گل تیم ایران را به حساب نیاورد. دوباره بروید صحنه گل آنها را ببینید. من از همگی توقع دارم و وظیفه تمامی دوستان است که به این موضوع دقت کنند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - این هشدار کارلوس کی روش است ، رسمی و محکم : متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده درس بگیرند. باید این را باور کنیم که از درب کنفرانس به این طرف همه مسائل باید در خصوص تیم ملی باشد و به این تیم مربوط شود. اینکه همه ما یک هدف داریم و آن موفقیت تیم ملی است و اگر اصرار دارید مسائل مربوط به باشگاه‌ها را می‌توان بیرون از اینجا درباره‌اش صحبت کرده و حل کنید.

این مقدمه ایست که کی روش توجه خبرنگاران را به آنچه بیرون از زمین فوتبال اتفاق می افتاد جلب کند. سرمربی تیم ملی ایران دو اتفاق را مثال می زند که البته هردو قابل اهمیت و مهم هستند  . او با تذکر مجدداین نکته حواس ما باید به نکات مهمتر از درگیری او با باشگاه پرسپولیس یا مانوئل ژوزه باشد ، می گوید : به این موضوع فکر کنید. من به خاطر یک تصمیم ناعادلانه از نشستن روی نیمکت تیم ملی برای بازی با قطر محروم شده ام.آِیا فکر می کنید این یک اتفاق طبیعی است ؟

وی ادامه می دهد : داور بازی با ازبکستان دو گل تیم ایران را به حساب نیاورد. دوباره بروید صحنه گل آنها را ببینید. من از همگی توقع دارم و وظیفه تمامی دوستان است که به این موضوع دقت کنند. در آن بازی توپ از زمین خارج شده بود و باید پرتاب اوت انجام می‌شد. بعد از آن داور به اشتباه خطای پولادی روی بازیکن آنها را گرفت و در ادامه هم که دیدید چه شد. حالا با تمام این مسائل که جلوی چشمانتان است باز هم می‌خواهید درباره رویانیان یا نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها و از این جور مسائل سوال کنید و انتظار داشته باشید که در این باره صحبت کنیم؟! من در ایران حضور دارم، برای اینکه بجنگم و شما هم اگر حاضر هستید بگویید.


  کی روش درباره لبنان هم حرف زد و گفت : بازی بعدی ما با لبنان است. در بازی قبلی که با این تیم داشتیم لبنانی‌ها 13 دقیقه و 48 ثانیه از وقت بازی را تلف کردند. آنها در آن بازی استاد تقلب و اجرای این کار بودند. داور هم در آن بازی با بازیکنان لبنان همکاری کرد.

وی در ادامه گفت: می‌خواهم آخرین صحبت‌های خود را به این موضوع اختصاص دهم که وقتی در بازیهای مقدماتی جام جهانی با لبنان بازی داشتیم در حالی که پنج روز قبل از آن استرالیا در یک ورزشگاه بسیار خوب و یک زمین آماده بازی دوستانه‌ای با لبنان انجام داده بود، زمینی را برای بازی ما لبنان در نظر گرفته بودند که با وجود اینکه یک بازی رسمی و برای صعود به جام جهانی بود مانند یک مزرعه سیب زمینی بود. من نمی‌خواهم الان هیچ اظهارنظری در این باره انجام دهم. اما آیا شما می‌توانید به من توضیح دهید که چرا باید این اتفاق بیفتد. من که 33 سال تجربه بین المللی دارم متوجه علت این موضوع نمی‌شوم. حتی من این موضوع را در روزنامه‌ها دیدم که سپاهان برای میزبانی بازیهای خود در آسیا با مشکلاتی مواجه است و AFC با زمین این تیم موافقت نکرده، در حالی که آنها با چنین زمینی در لبنان برای برگزاری دیدار ما با این تیم موافقت کرده بودند.

کی روش در پایان گفت: حالا همه باید با هم متحد باشیم چرا که فقط در این صورت است که می‌توانیم به سقف آرزوهایمان برسیم. اگر این مسائل غیر مرتبط را دوباره مطرح کنیم نمی‌توانیم به هدفمان برسیم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها