کد خبر: ۱۱۱۰۲۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
احمدی‌نژاد در رونمایی از جنگنده ساخت ایران:
رییس‌جمهور تاکید کرد: توسعه قدرت نظامی ملت ایران برای تجاوز به حقوق دیگران و توسعه‌طلبی نیست بلکه یک امر بازدارنده و دفاعی است.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «سیاسی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد در مراسم رونمایی از جدیدترین جنگنده بومی ساخت وزارت دفاع با نام «قاهره 313» در جمع خبرنگاران گفت:‌ رونمایی از این دستاورد را به ملت ایران و تمام متخصصان این پروژه و نیروهای مسلح کشور تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های جنگنده قاهره 313 افزود:‌ طراحی و ساخت این جنگنده توسط متخصصان ایرانی انجام شده است و این یکی از ویژگی‌های مهم پروژه محسوب می‌شود. این جنگنده تقریبا تمام ویژگی‌های مثبت هواپیماهای جنگنده پیشرفته دنیا را داراست.
 
رییس‌جمهور در ادامه اظهار کرد:‌ خلبان این جنگنده که دارای تجربیات فراوان است به من گفت که این جنگنده عالی و دارای توانمندی‌های بسیار بالایی است.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه "ساخت این جنگنده نشان‌دهنده اعتماد به نفس، بیداری و حرکت مستمر ملت ایران به سمت پیشرفت است"، گفت: ملت ایران، ملتی با تاریخ و فرهنگ چندین هزار ساله است و در زمانی پایگاه علمی جهان بوده و در عرصه جهان می‌درخشیده است.
 
رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود گفت: طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده «قاهر 313» و همچنین پیشرفتهای ایران در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد که متخصصان ما از مرزهای دانش در حال عبور هستند و هیچ امر، هیچ کالا، هیچ دستگاه و هیچ پیشرفتی خارج از متخصصان ما نیست. این نشان‌دهنده عمق ایمان و تعهد دانشمندان و متخصصان و صنعتگران کشور ما به ارزش‌های الهی، آرمان‌های ملت‌های ایران و استقلال ملت است.
 
وی افزود: مطمئن هستم که ذره ذره این هواپیما با عشق ، ایمان، تعهد ساخته و طراحی شده است و آماده است که ان‌شاءالله با همین ویژگی‌ها پرواز کند.
 
رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: توسعه قدرت نظامی ملت ایران برای تجاوز به حقوق دیگران یا برای توسعه‌طلبی نیست، بلکه یک امر بازدارنده و دفاعی است. تجلی استعداد جوانان و متخصصان ایرانی برای صیانت از خود با کمترین هزینه‌ها و انسانی‌ترین روش‌هاست و این رونمایی را به همه نیروهای مسلح، نیروی هوایی، وزارت دفاع و همه متخصصان و کسانی که برای خلق چنین اثری زحمت کشیده‌اند تبریک می‌گویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها