کد خبر: ۱۱۰۷۱۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
احمدی بیغش ادعا کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت : استیضاح آقای شیخ‌الاسلامی با سماجت آقای توکلی اعلام وصول شده است.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمدی بیغش در ادامه گفت: آقای احمد توکلی با ادبیات تهدیدآمیز در مجلس شورای اسلامی خطاب به اینجانب اعلام کرد که اگر یک روز به پایان دولت آقای احمدی‌نژاد باقی مانده باشد من مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را پائین می‌کشم و وزیر را استیضاح می‌کنم. او حتی به همین هم بسنده نکرد و گفت: اگر نتوانستم ریش و سبیلم را می‌تراشم و به جای آن سرخاب می‌زنم

استاندار خراسان شمالی و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آنچه از ماجرای استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌دانم و در مجلس شورای ‌اسلامی مشاهده کرده‌ام، باید بگویم که این استیضاح با سماجت آقای توکلی اعلام وصول شده است و ایشان برای انتقام‌گیری شخصی و به کرسی نشاندن برخی درخواست‌های غیرمنطقی هیچ قدر یقفی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،احمدی‌بیغش افزود: از آن‌جا که افرادی چون توکلی به عنوان نماینده تهران از دغدغه و کار بالای نمایندگان شهرستان‌ها در ملاقات‌های مردمی و حل مشکلات منطقه فارغ هستند، کاری جز پیگیری مسائل سیاسی و پیشبرد اهداف حزبی ندارند و انگار به کرسی نشاندن خواسته‌های غیرمنطقی و تسویه حساب‌های شخصی، محور اصلی وقت‌گذاری و رسالت آن‌ها را تشکیل می‌دهد حال آن که کلان‌شهر تهران امروز در سایه بی‌توجهی برخی نمایندگان آن در مجلس شورای اسلامی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

احمدی‌بیغش در ادامه تصریح کرد: منطق افرادی چون توکلی خدمت و حل مشکلات مردم نیست و اینان به هیچ وجه داعیه کمک به دولت و حل مشکلات اقتصادی را در سر نمی‌پرورانند چرا که تمام وجود افرادی چون احمد توکلی به کرسی نشاندن حرف خود و انتقام‌گیری شخصی و جناحی است بنابراین چنانچه اینگونه افراد در مجلس کنترل نشوند، قطعاً وحدت ملی و همدلی قوای سه‌گانه لطمه می‌بینند.

وی با اشاره به این‌که این‌گونه خواسته‌های احمد توکلی منحصر به یک مورد نبوده و قدر یقفی ندارد، تأکید کرد: مسلماً این‌گونه موضع‌گیری‌ها جز وجه المصالحه قراردادن اعتبار مجلس برای رسیدن به امیال و اهداف شخصی و انتقام‌جویی، هدف دیگری دربر ندارد.

استاندار خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به این که در هفته وحدت و در آستانه ورود به دهه فجر قرار داریم امیدوارم افرادی چون توکلی وضعیت حساس کشور را درک کنند و در جهت همدلی و اتحاد گام بردارند و از اقداماتی که بر طبل تفرقه و جدایی می‌کوبد پرهیز کنند و بیش از گذشته به مصالح نظام بیندیشند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مسعودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۵۹
۲۳۹
مشکل اصلی حمایت بی چون وچرای دولت ازافزاد خاص است . که بهانه به امثال توکلی می دهد. مشایی و مرتضوی باید ازدولت خارج شوند.
پاسخ
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
دوست عزیز اتهاماتی که به آقای مرتضوی زده می شود مربوط به مسئولیت ایشان در قوه قضائیه است چرا حضرات وقتی ایشان دادستان بود جرات بیان این اتهامات را نداشتند و وقتی به دولت آمد چنین جسور شده اند؟
سیّد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
مشائی را حق دارید ولی برای چی باید مرتضوی از دولت برود؟
یک اتفاقی در دوران فتنه پیش آمد و ایشان را هم از پستی که داشت عوض کردند، دیگه چرا اینقدر پیله میکنید که نباید هیچ جای دیگری کار کند؟
عبداله آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۳۰۹
۲۱۷
1- به آقاي استاندار بفرمائيد شما مشغول استانداري ات باش اگه ميشه مشكلات استان محرومي مثل خراسان شمالي را حل كن تا دنبال حل مشكل تهران و كشور باشي!!!؟
2- احمد توكلي چه دشمني ديرينه با مرتضوي يا شيخ الاسلامي دارد ؟ بگوئيد تا ماهم با خبر شويم
3- اگر كسي حرف حساب زد بايد ماهم با حرف حساب جوابش رو بديم نه تخريبش كنيم !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۶۱
۱۶۸
قبلا هم سردار سعید قاسمی می خواست ریشش را بزند اگر فائزه یک روز در زندان بیفتد! ولی فائزه به زندان رفت و ایشان ریشش را بلندتر کرد!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
ما که ندیدیم!
از خداترس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۹۵
۵۵
اقای توکلی ابن روزها با هیچکس سر اشتی ندارد خدا داند ولی هر جا هست این حرفهای اقای با جناقش زیبا کلام که دل خوشی از مرتضوی ندارد یادش میده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۱۴۰
۵۴
اقای زیباکلام واقای توکلی اوایل باهم اختلاف نظر داشتند ولی دارند به هم مییرسند دیگه
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
۶۲
۱۴۴
سلام بله بنده هم اگر بجای وکیل المله بودن در مجلس هشتم وکیل الدوله میشدم در عوض نه مردم در مجلس نهم،استانداری را میگرفتم بجای حل مشکلات استانم بدنبال حرف های صد...
پاسخ
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
قافیه چو به تنگ آید شاعر به جفنگ آید ...

خدایی شرم آور است که بعضی ها در سخن گفتن شان تقوای الهی رو رعایت نمیکنند ....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
این بیغش اصلا کی هست !اونی نیست که فردوسی پور تو برنامه نود موتورشو پیاده کرد ؟
پاسخ
داود نعمتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
کاشکه بجای این همه شاخ وشونه کشیدن برا هم دیگه یه کم به حرفای حضرت آقا گوش بدن
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
اول حاج قاسمي ريششو بزنه بعد توكلي
پاسخ
قدرت اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
سلام. بااينكه معتقدم دولت درقضيه ي مرتضوي اشتباه ميكند ولي به نظرميرسد برخي مواضع آقاي توكلي واقعامغرضانه است.درضمن خدمت آقاي حامدهم عرض كنم كه قوه قضائييه پس ازآن اتهامات سريعا آقاي مرتضوي راعزل كردوبهانه به دست ضدانقلاب نداد.
پاسخ
یه معلم خیلی خیلی ساده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱
۱
یکی نیست به این بابا توکلی بگه آخه عزیز اخه تصدق آخه قربون اون ریش پاکت برم هیچ آدم عاقلی میاد برای انجام یک مستحب متوسل به انجام فعل حرام بشه؟؟؟!!!
گیریم که مرتضوی باید برداشته بشه و گیریم که به زعم شما مرتضوی برداشتنش ثواب داره آخه قربونت برم آخه جیگر!!! تراشیدن ریش هم فکر کنم جایی نوشته نشده که حلاله؟/؟ نه؟؟؟!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
احسنت اما یه چیز را فراموش کردی و آن هم اینکه ایشون به این چیز ها اعتقاد نداره وگرنه یه کمی به حرفهای ولی زمان گوش میداد و کمتر تشنج درست میکرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
پدر حسادت بسوزه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها