کد خبر: ۱۱۰۵۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
عقب نشینی و تغییر موضع مشکوک دروازه‌بان میلیاردی استقلال/
خداحافظی غیر منتظره سید مهدی رحمتی از حضور در اردوی‌های تیم ملی حیرت اهالی فوتبال را به دنبال داشت،هرچند خیلی‌ها از این مساله متعجب شدند اما سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت برای همیشه قید رحمتی را بزند،تا دیگر او فرصت حضور در تیم ملی را پبدا نکند اما گفته می‌شود دروازه بان استقلال پس از ده روز از این تصمیم بحث برانگیز خود منصرف شده است و در تلاش است دوباره به تیم ملی برگردد.
48 ساعت پیش از شروع بازی خسته کننده استقلال و پرسپولیس سید مهدي رحمتي در گفت و گو با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام كرد مي‌خواهد مدتي استراحت كند و تنها براي تيم باشگاهي‌اش به ميدان برود. رحمتي در مصاحبه‌اي خداحافظي مقطعي خود را با تيم ملي اعلام كرد كه اين كار او با واكنش‌هاي زيادي از سوي رسانه‌ها روبرو شد.
 
پس از این مصاحبه برخي صاحبنظران به دروازه‌بان تيم ملي كشورمان حق دادند و برخي او را شماتت كردند اما وی در گفت و گو با عادل فردوسی پور در برنامه نود اعلام کرد بر تصمیم خود استوار باقی خواهد ماند و بنا به دلایلی خاص دیگر تصمیمی به حضور در تیم ملی را ندارد.
 
با گذشت نزديك به 10 روز از خداحافظي غيرمنتظره سیدمهدي رحمتي از تيم ملي فوتبال اما دروازه‌بان تيم ملي كشورمان در صحبت‌هايي كه با برخي مربيان استقلال داشته از پشيماني‌اش پرده برداشته و به مربيان استقلال گفته است كه دوست دارد دوباره به تيم ملي برگردد.
 
البته رحمتي در اين باره هيچ اظهارنظر رسمي نكرده و طي روزهاي اخير بي آنكه با رسانه‌اي گفت و گو كند به نوعي بر ابهام‌ها افزوده است اما واقعيت اين است كه دروازه‌بان سابق تيم ملي كشورمان منتظر است اتفاقاتي رخ دهد كه دوباره براي تيم ملي بازي كند.
 
با توجه به اينكه مربيان استقلال رابطه خوبي با كی‌روش ندارند و طي روزهاي اخير جنگ لفظي شديدي ميان آنها به پا شده به نظر مي‌رسد يك گزينه‌اي كه نه استقلالي است و نه پرسپوليسي و ميان فوتبالي‌ها هم مقبوليت دارد مي‌تواند به بازگشت دوباره رحمتي به تيم ملي كمك كند.
 
حال بايد منتظر ماند و ديد اولا ماجراي پيشماني سید مهدي رحمتي تا چه اندازه صحت دارد و دوم اينكه آيا شخصي حاضر به ريش سفيدي و بازگرداندن رحمتي به تيم ملي خواهد شد يا خير؟! از طرفی این اتفاق در شرایطی روی داد که امروز کارلوس کی‌روش در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها از عدم تمایلش برای بازگشت رحمتی خبر داد و گفت:دیگر رحمتی به تیم ملی برنمی‌گردد. 
 
در همین حال دانیال داوری دروازه بان ایرانی الاصل شاغل در بوندس لیگای دو در مصاحبه‌ای از تمایلش برای حضور در تمرینات تیم ملی خبر داد تا راه بازگشت رحمتی سخت تر از قبل شود، اما با تمام این شرایط ممکن است در صورت ابراز پشیمانی رحمتی کی‌روش قبول کند رحمتی به تیم ملی برگردد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها