کد خبر: ۱۱۰۳۹۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم استقلال ساری و سیاه‌جامگان مشهد به تساوی رسیدند و دو گل بازی در دو دقیقه برای دو تیم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این بازی که به میزبانی ساری و در حضور بیش از یک‌هزار تماشاگر در استادیوم شهید متقی برگزار شد، دو تیم با تقسیم امتیازات به تساوی یک بر یک دست یافتند.

این بازی دو نیمه متفاوت داشت، سیاه جامگان مشهد، تیم صدرنشین جدول نیمه نخست بازی را خوب آغاز کرد ولی تیم میزبان استقلال ساری در نیمه دوم بهتر کار کرد.

در دقیقه هشت، شوت مجید جلالی‌فر بازیکن سیاه جامگان مشهد به تیر دروازه استقلال ساری برخورد کرد و دو موقعیت خطرناک توسط سید مهدی حسینی در دقایق 16 و 24 در دروازه استقلال ساری به‌وجود آمد.

تیم میزبان استقلال ساری در دقیقه 42 فرصت گلزنی داشت که آرش اکبری موقعیت گل را از دست داد.

بازیکنان تیم استقلال نیمه دوم را خوب آغاز کردند و در همان دقایق اول بازی دو موقعیت به‌دست آوردند. ضربه سرعلی عرب در دقیقه 48 به تیر دروازه سیاه جامگان مشهد برخورد کرد سپس در دقیقه 54 بازیکنان استقلال معتقد به خطای پنالتی روی بازیکن خود در محوطه جریمه حریف بودند که داور اعتقاد به پنالتی نداشت.

تیم میزبان برای زدن گل بی‌تابی می‌کرد تا این‌که در دقیقه 89، داور بازی روی بازیکنان استقلال ساری اعلام خطای پنالتی کرد و امیر فرهنگ دوست موفق شد برای استقلال ساری گلزنی کند.

این گل پایان کار نبود چراکه یک دقیقه بعد گل تساوی تیم میهمان توسط مجید قدیمی وارد دروازه تیم استقلال ساری شد.

قضاوت این دیدار که برعهده حسین زیاری بود به دو بازیکن سیاه جامگان مشهد کارت قرمز و به دو بازیکن استقلال و سیاه جامگان نیز کارت زرد نشان داد.

سلمان زحمتکش در دقیقه 88 و مصطفی سخت رزم در دقیقه وقت اضافه 94 بازی به عنوان بازیکنان سیاه جامگان مشهد با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شدند.

همچنین علی عرب از استقلال ساری و مجید قدیمی از سیاه جامگان مشهد از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

در این بازی غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران به همراه محمدهادی خلردی و حمید رسولی نایب رئیس و دبیر هیئت در استادیوم شهید متقی ساری حضور داشتند.

با توجه به تساوی به‌دست آمده، سیاه جامگان مشهد با 38 امتیاز در صدر جدول و استقلال ساری با 17 امتیاز در رده یازدهم جای دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها