کد خبر: ۱۱۰۳۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
سايپاي مجيد صالح، سال گذشته در چنين روزي با انجام 23 بازي 30 امتيازي بود. 7 برد، 9 مساوي و 7 باخت حاصل كار صالح تا پايان هفته بيست و سوم بود.
سايت گل-به صحبتهاي مجتبي تقوي ظرف دو هفته گذشته كه مي نگريم دروغ را به طور واضح لمس مي كنيم. داستان از كنفرانس قبل از بازي هفته گذشته اين تيم مقابل آلومينيوم كليد مي خورد. جايي كه تقوي خيلي قاطعانه در پاسخ به سوالي درباره عدم نتيجه گيري سايپا در نيم فصل دوم گفت:« نيم فصل دوم را آنچنان كه مي گويند بد شروع نكرده ايم چرا كه در نيم فصل دوم 6 امتياز كسب كرده ايم»

اين ، اولين اشتباه يا دروغ تقوي بود. سايپا از 6 بازي نيم فصل دوم تنها 3 امتياز كسب كرده نه 6 امتيازي كه مجتبي تقوي از آن حرف مي زند. سايپا در هفته اول نيم فصل دوم با تراكتورسازي 2-2 مساوي كرد. سپس 1-صفر به استقلال باخت. بعد از آن با فولاد يك-يك مساوي كرد. با داماش هم يك-يك به تساوي رسيد. روبروي سپاهان 3-صفر بازنده شد و در اخر هم يك- صفر به آلومينيوم باخت. آيا برآيند 3 باخت و 3 مساوي مي شود 6 امتياز آقاي تقوي؟

اين در حالي است كه سايپا 8 بازي است كه طعم برد را نچشيده و اگر جام حذفي را هم در نظر بگيريم نارنجي پوشان 9 بازي است كه در حسرت 3 امتياز به سر مي برند. دومين دروغ تقوي بر مي گردد به همين يكي دو روز پيش. انگار او خيلي تحت فشار است كه همه جا سعي مي كند بگويد از سال گذشته بهتر نتيجه گرفته. شايذد هم قصد بركناري او را دارند كه با انواع و اقسام راهكارها به دنبال گمراه كردن اذهان است. تقوي در مصاحبه پيش از بازي با راه اهن مدعي شده از فصل گذشته همين هفته بهتر و ايده ال تر نتيجه گرفته. اين هم مورد عجيبي است كه تقوي از ان صحبت به ميان آورده!

از تقوي كه مدام از نوشتن كتاب سخن مي گشود بعيد است كه نداند آمار ليگ در آرشيو موجود است و خيلي راحت مي توان تيم امسال او را با سال گذشته مقايسه كرد. سايپاي تقوي در پايان هفته بيست و سوم ليگ برتر 29 امتيازي است. با كسب 7 برد، 8 مساوي و 8 شكست. تيم تقوي امسال 22 گل زده و 23 گل هم خورده و با تفاضل گل 1- در رده دوازدهم ايستاده. حالا برويم سراغ تيم سال گذشته كه هدايتش بر عهده مجيد صالح بود.

سايپاي مجيد صالح، سال گذشته در چنين روزي با انجام 23 بازي 30 امتيازي بود. 7 برد، 9 مساوي و 7 باخت حاصل كار صالح تا پايان هفته بيست و سوم بود. نكته جالب اينكه سايپا در سال گذشته تا هفته بيست و سوم 31 گل زده بود و 24 گل خورده بود. يعني تفاضل گل سايپاي صالح 7+ بود. سايپا سال گذشته در چنين موقعيتي با اندوخته 30 امتيازي رتبه هفتم جدول را به خود اختصاص داده بود اما جالب ايت كه تقوي مي گويد سايپاي او نتايج بهتري به نسبت سال گذشته كسب كرده.

شايد از نظر تقوي جدول بر عكس است يا اينكه رتبه دوازدهم بهتر از هفتمي است. در هر حال انتظار داريم مربيان ليگ برتري براي فرار از فشار آمار و ارقام اشتباه را به خورد مردم ندهند و صادقانه حرف بزنند. اينطور نيست آقاي تقوي؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها