کد خبر: ۱۱۰۳۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
تونی اولیویرا گفت: به جرات می‌گویم تیم‌مان جزو دو تیم بالای جدول باقی خواهد ماند و منتظر این هستیم که استقلال لغزش نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (تایسنا)، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از تساوی تیمش برابر صبا اظهار کرد: با توجه به این که صبا بسته بازی می‌کند و یک بازی دفاعی ارائه می دهد ما توانستیم این بازی را کنترل کرده و صبا را در زمین خودش ببندیم. صبا تیمی است که روی ضد حملات خوب کار می‌کند. اما اگر نیمه دوم بازیکنان من از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می کردند می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر توقع هواداران تبریزی برای قهرمانی تراکتورسازی در لیگ، گفت: تیم تراکتور فصل گذشته بازیکنان خیلی خوبی داشت اما این فصل به همراه قلعه‌نویی به تیم استقلال رفتند. این تیم در اوایل فصل نتیجه خوبی نگرفت و در ادامه فصل با کارهای تاکتیکی که روی بازیکنان انجام شد توانستیم تیم را به صدر جدول بیاوریم. به جرات می‌گویم تیم‌مان جزو دو تیم بالای جدول باقی خواهد ماند و منتظر این هستیم که استقلال لغزش نشان دهد.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در گروه سختی قرار داریم. هشتم اسفند با تیم الجزیره بازی داریم که چند بازیکن حرفه‌ای در آن تیم هستند. این بازی‌ها مانند بازی‌های لیگ ایران نیست. باید تلاش کنیم و از این فرصتی که نصیب تراکتور شده است استفاده کنیم تا بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها