کد خبر: ۱۱۰۱۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
سمت راست پرسپولیس نقطه قوت این تیم است با اشجاری فشار سمت راست را کم کردیم اما در بخش هجومی راضی‌کننده نبوديم

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- عباس محمدرضایی یکی از بازیکنان اصلی در ارنج امیر قلعه‌نویی در دربی بود. او پس از یک مصدومیت در این بازی فیکس شد و اولین دربی خود را تجربه ‌کرد. چپ‌پاي استقلال در گفتگو با سايت گل از نحوه بازی تیمش در این بازی دفاع می‌کند.

 

براي بار اول دربی را تجربه کردی. نسبت به بازی‌های دیگر چه فرقی داشت؟

جو حاکم در این بازی همه را تحت تاثیر خود قرار داده و حساسيت بازي همه را محتاط‌تر کرده بود. با این‌که ما با ترکیب هجومی به زمین آمده بوديم و در طول هفته حرف از گرفتن سه امتياز بود اما باز هم کمی احتیاط در بازی ما بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و 20 دقیقه اول پرسپولیس تحت تاثیر ما بود اما در ادامه بازی متعادل‌تر شد. به نظر من هر تیمی یگ گل می‌زد برنده بازی بود و این بازی در ‌‌نهایت بیشتر یک گل نداشت.


بعد از آن مصدومیت تصور این را داشتی که در دربي فیکس باشی؟

این اعتمادی است که کادر فنی به من دارد و باید قدر آن را بدانم. من همه تلاشم را کردم. سمت راست پرسپولیس نقطه قوت این تیم است با اشجاری فشار سمت راست را کم کردیم اما در بخش هجومی راضی‌کننده نبوديم و باید نفوذی‌تر می‌بودیم.

اما در ادامه بازی هم تو و هم اشجاری تعویض شدید؟

این تشخیص مربیان است و من نظری نمی‌دهم. همان‌طور که فیکس بودم...‌‌ همان طور هم باید به تعویض احترام گذاشت.

خیلی داخل بازی نمی‌کردی. تو بازیکن لب خط هستی؟

بله کمی داخل بازی می‌کردم ولی با این حال کاملا در جریان بازی بودم. مالکیت توپ برای ما در نیمه اول خوب بود. من مشکلی از این بابت که داخل‌تر بازی کنم ندارم و باید بتوانم در این شرایط بازی کنم.

به نظرت تعویض‌های تیم شما دفاعی نبود؟

این مسائلی بود که مربیان در مورد آن‌ها تصمیم می‌گرفتند. ما نیازی به بردن پرسپولیس نداشتیم؛ با همین شرایط هم قهرمان لیگ می‌شویم.

اما مردم از تساوی ناراحتند...

مردم از گل نداشتن این بازی ناراحتند نه تساوی. در این سطح که همه بازیکنان از نظر فنی به هم نزدیک‌تر هستند نتیجه گرفتن آسان نیست. مساوی برای ما راضی‌کننده بود که به دست آوردیم.

بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی؟

در پرسپولیس فقط حقیقی خوب بود و به خوبی ضعف نیم‌فصل اول این تیم را پر کرده است.

و بهترین بازیکن استقلال؟

همه در یک سطح بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها