کد خبر: ۱۱۰۱۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
خداداد عزیزی هم یکی از فوتبالی های سرشناسی است که از کیفیت پایین دربی پایتخت سخن می گوید.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، خداداد عزيزي با صداقت و صراحت حرف دلش را مي‌زند، حماسه‌ساز ملبورن به خاطر رفاقت با يحيي و كريم باقري عميقاً براي پرسپوليس آرزوي موفقيت دارد و در خصوص كناره‌گيري رحمتي و موضع كروش نيز حرف‌هاي جالبي مي‌زند، اين گفت‌وگو را بخوانيد:

 

*دربي را تماشا كرديد؟

 

متأسفانه بازي كيفيت مورد انتظار تماشاگران را نداشت و البته پرسپوليس تيم برتر ميدان بود و مي‌توانست پيروز ميدان باشد، جدا از 2 صحنه مشكوكي كه در محوطه جريمه استقلال رخ داد، يك توپ پرسپوليس به تيرك دروازه خورد و 3 موقعيت خوب را هم از دست دادند.

 

*پرسپوليس به نسبت نيم‌فصل اول چقدر متحول شده است؟

 

يحيي شوك خوبي بود و حضور كريم باقري شخصيت تيمي پرسپوليس را بالا برده است، آنها همبازيان قديمي من هستند كه دوستشان دارم و آرزو مي‌كنم تمام بازي‌هاي بعدي‌شان را ببرند و به بالاي جدول برسند. كريم باقري جدا از بحث فني به لحاظ اخلاقي هم جزو بهترين‌هاي اين مملكت بوده است و انرژي مثبت به اطرافش صادر مي‌كند.

 

*تصور مي‌شد استقلال برنده دربي باشد، چرا ورق برگشت؟

 

استقلال اولويت اولش نباختن بود و در مرحله دوم مي‌خواست برنده باشد ولي پرسپوليس صرفاً دنبال بُرد بود و با شهامت و بي‌پروا حمله مي‌كرد.

 

*ليگ حساس شده و رقابت در بالاي جدول جذاب شد، هنوز معتقديد استقلال بخت اول قهرماني است؟

 

روي كاغذ استقلال بهترين مجموعه از بازيكنان را دارد و از يك مربي باتجربه برخوردار است، پس طبيعي است بيشترين شانس را داشته باشد. سپاهان يك تيم منسجم و منضبط است و جدي‌ترين رقيب آبي‌پوشان به شمار مي‌رود، تراكتور‌سازي و فولاد هم تيم‌هاي تاكتيكي و خوبي هستند.

 

*از ماجراي خداحافظي رحمتي خبردار هستيد؟

 

سال‌هاي آخري كه در تيم‌ملي بودم، رحمتي جوان بود و در اردو حضور داشت و به‌خاطر ادبي كه داشت به او علاقه‌مند شدم و در سال‌هاي اخير ارتباط خوبي داشته‌ايم و يكي، دو مرتبه در فصل نقل ‌وانتقالات براي انتخاب تيمش از من مشورت گرفت اما سر جريان خداحافظي‌اش صحبت و مشورتي نداشت. تا جايي كه من مي‌دانم رحمتي حساسيت و علاقه بسيار شديدي براي بازي در تيم‌ملي دارد و حتي براي تيم اميد هم بازي كرد ولي ببينيد چه اتفاقي افتاده كه چنين تصميم بدي گرفته و يقين دارم به خاطر دوري از تيم‌ملي ناراحت است. ديروز مصاحبه دانيال داوري را مي‌خواندم كه گفته بود براي بازي با لبنان نمي‌آيد. راستش حسم این است که بدجور زيرآب دروازه‌بان تيم‌ملي را پیش کروش زده‌اند.

 

* شما زمان بلاژويچ اردوي تيم‌ملي را ترك كرديد. حالا كه سن و سالي از شما گذشته از تصميم سال 1380 پشيمان نيستيد؟

 

بلاژويچ نمي‌خواست با من كار كند. ذهن او را عليه من تغيير داده بودند. اگر فشار رسانه‌ها و مردم نبود، اصلاً دعوتم نمي‌كردند. من هم دستشان را خواندم، ساكم را برداشتم و رفتم.

 

* در مورد رحمتی چطور؟

 

به نظرم بايد يك جلسه بگذارند و اين مشكلات را برطرف كنند. تيم ملي نه مال پدر رحمتي است، نه خاندان كروش! در اين مقطع تغيير دروازه‌بان ريسك بزرگي است و مي‌تواند براي تيم‌ملي گران تمام شود.

 

* كروش به سطح مسابقات ليگ طعنه زده و گفته مي‌توان رفت و قهوه هم خورد.

 

ديدم اكثر مربيان ليگ ‌برتري هم جوابش را داده‌اند. در اين مقطع بايد آرامش داشت. تيم‌ملي شرايط خوبي ندارد و به لحاظ فني كه چيزي نشان نداده‌ايم، حداقل به لحاظ روحي بايد شرايط را كنترل كرد. من، كروش را به عنوان يك مربي باكارنامه قبول دارم و اميدوارم تيم‌ملي را به جام‌جهاني ببرد. بايد كمك كنيم در بازي‌هاي باقيمانده حداكثر امتيازات را به‌دست بياوريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها