کد خبر: ۱۱۰۱۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
دروازه بان و کاپیتان اسبق استقلال اهواز، در سن 48 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا داودی دروازه بان و کاپیتان اسبق استقلال اهواز در دهه های 60 و 70 و سنگربان منتخب خوزستان در لیگ قدس، بعد از ابتلا به نوعی ویروس آنفلوانزای شدید و چند روز بستری در بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.


رضا داودی که سکونشین های ورزشگاه تختی اهواز در آن سال ها وی را با لقب «عقاب خوزستان» تشویق می کردند، بدون شک بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه پرسابقه استقلال اهواز محسوب می شد. مردی که با آن قامت کشیده و پروازهای بلندش بخشی از خاطرات فوتبالدوستان دیار کارون را رقم زد؛ خاطره روزی که تیم ملی ژاپن با تمام ستارگانش در ورزشگاه تختی اهواز با نتیجه سه بر یک مغلوب منتخب خوزستان شد و رضا داودی بارها سد راه مهاجمان حریف شد. مسابقه ای که چند روز بعد از توقف تیم ملی ایران برابر تیم ملی ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران و پرتاب گلوله های برفی برخی تماشاگران معترض به سمت شادروان پرویز دهداری سرمربی وقت تیم ملی انجام شد.


رضا داودی بعد از خداحافظی از میادین فوتبال، امسال برای نخستین بار وارد عرصه مربیگری شد و در تیم نونهالان فولاد خوزستان آغاز به کار کرد اما از چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس آنفلوانزای شدید به بیمارستان منتقل و به حالت کما رفت. دکتر رضا آخوندزاده و کاظم منبوهی در بیمارستان امام خمینی اهواز تلاش بسیاری برای بهبود وضعیت داودی و رفع مشکلات مربوط به بستری و هزینه های درمان وی کردند اما اجل اجازه نداد تا داودی به جمع خانواده و دوستانش بازگردد. مراسم سوگواری کاپیتان اسبق استقلال اهواز، از صبح امروز با حضور جمعیت زیادی در حسینیه المهدی منطقه لشکرآباد اهواز آغاز شد و پیکر آن مرحوم بعد از گرداندن در زمین چمن ورزشگاه تختی، به سمت آرامستان سیدهادی در جاده اهواز-حمیدیه تشییع شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها