کد خبر: ۱۱۰۰۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
در دیداری محرمانه؛
دبیرکل حزب الله در سخنرانی ابتدایی خود در این دیدار، از وضعیت معیشتی برخی روحانیون وابسته به حزب الله انتقاد کرده و از آنان خواسته که ساده تر زندگی کنند تا مردم و هواداران حزب الله، با دیدن زندگی این روحانیون، از دین و مذهبشان زده نشود و از حزب الله فاصله نگیرند.
به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از بیروت پایتخت لبنان حاکی از آن است که چند سالی است حجة الإسلام و المسلمین سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان نشست و دیداری سالانه با روحانیون حزب الله برگزار می کند.

گفته می شود در دیدار اخیری که روحانیون حزب الله با سید «حسن نصرالله» داشته اند، مهم ترین مسائل فرهنگی، اجتماعی و دینی شیعیان لبنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است با توجه به اینکه این دیدار محرمانه است و رسانه ای نمی شود، جزئیات دقیقی از مسائل و محورهایی که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، به صورت علنی اعلام نشده است.

اما برخی اخبار و اطلاعات موجود حاکی از آن است که سید «حسن نصرالله» در دیدار امسال خود با روحانیون حزب الله، به دلیل داشتن زندگی مرفه بیش از حد، از گروهی از آنان انتقاد کرده است.

قابل ذکر است، دبیرکل حزب الله نام یا اشاره ای به این روحانیون نکرده اما در سخنرانی ابتدایی خود در این دیدار، از وضعیت معیشتی برخی روحانیون وابسته به حزب الله انتقاد کرده و از آنان خواسته که ساده تر زندگی کنند تا مردم و هواداران حزب الله، با دیدن زندگی این روحانیون، از دین و مذهبشان زده نشود و از حزب الله فاصله نگیرند.

شایان ذکر است، سید «حسن نصرالله» همواره در دوران دبیرکلی خود بر حزب الله و حتی پیش از آن، دارای زندگی ساده بوده و به ساده زیستی در میان مردم شهرت یافته است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
باز تکرار تاریخ باز تکرار داستان طلحه و زبیر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها