کد خبر: ۱۱۰۰۱۹
زمان انتشار: ۰۱:۲۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
اگر مقامات مسئول در جمهوری اسلامی می خواستند میان شیعه و سنی تفرقه قائل شوند و اهل سنت را زیر فشار قرار دهند، هیچ گاه این دو مداح و یا افراد مشابهی را بازداشت نمی کردند.
به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که دو تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که بر خلاف نظر رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای، در مراسم "عیدالزهراء" شرکت کرده و به مدیحه سرایی پرداختند، توسط مقامات مسئول، بازداشت شده اند.

گفتنی است با بازداشت این دو مداح جا دارد که به اهل سنت ایران که همواره معترض نظام و وضع موجود هستند و همیشه جمهوری اسلامی ایران را به فشار آوردن به اهل سنت متهم می کنند، یادآوری کنیم که بهتر است چشمان خودشان را باز کنند و ببینند که مقامات مسئول در جمهوری اسلامی ایران همواره برخورد عادلانه و قاطعی به ویژه در راستا و زمینه تحقیق وحدت و جلوگیری از افزایش شکاف و اختلاف میان شیعه و سنی، داشته اند.

لذا این افراد سنی که جمهوری اسلامی ایران را مورد انتقاد قرار می دهند، بهتر است به جای انتقاد، بروند و رفتار و مواضع افراط گرایانه مفتی ها و مولوی های خود را ببینند تا علت بازداشتشان را متوجه شوند.

بدون شک اگر مقامات مسئول در جمهوری اسلامی می خواستند میان شیعه و سنی تفرقه قائل شوند و اهل سنت را زیر فشار قرار دهند، هیچ گاه این دو مداح و یا افراد مشابهی را بازداشت نمی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها