کد خبر: ۱۰۹۹۹۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «پرسپولیسی ها انگار دربی را برده اند که اینطور برای ما کری می خوانند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر حسین صادقی پس از تمرین عصر امروز استقلال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «در طول 11 سالی که در استقلال حضور داشتم هرگز برای پرسپولیسی ها کری نخوانده ام و اصلا از این کار خوشم نمی آید. در کل معتقدم تیم یازدهم جدول نباید این قدر کری بخواند. اما فکر می کنم پرسپولیسی ها دست بردار نیستند و فکر می کنند که پیروز این دیدار بوده اند.»


مدافع استقلال تاکید کرد: «پرسپولیس در این دیدار با توجه به اینکه در رده یازدهم جدول بود چیزی برای از دست دادن نداشت و شاید تنها می خواست با پیروزی مقابل ما کمی از دردهای خود را تسکین ببخشد. آنها می دانند که قهرمان هم نخواهند شد بنابراین تنها امیدشان به همین بازی بود که آن هم با مساوی به اتمام رسید.»


مدافع استقلال در ادامه و در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: «به نظر من قهرمانی یکی از بهترین داوری های خود را انجام داد و آن صحنه هم که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند اکثر قریب به اتفاق کارشناسان داوری آن را پنالتی ندانسته و دستور به ادامه بازی داده بودند.»


صادقی در پایان تاکید کرد: «پرسپولیسی ها به جای این حرف ها تلاش کنند دو بازی خود را در جام حذفی ببرند. تا زمانیکه به فینال به هم برسیم آن وقت به آنها نشان می دهیم که استقلال شانس آورد یا پرسپولیس.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها