کد خبر: ۱۰۹۹۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «دوست عزیز! من به خاطر پست و مقام و اینکه تیمم نتیجه بگیرد دوستی ها را زیر پا نمی گذارم و امیدوارم شما هم چنین باشی.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ علی فتح الله زاده درباره اظهارات محمد رویانیان در پاسخ به خود اظهار داشت: «آقای رویانیان! کسی نگفته از شما می ترسد. من دیدم شما دیگران را می خواهی بترسانی می خواستم به همه بگویم نترسند. شما کمیته داوران را محکوم می کنی و اقدامات را ضد امنیتی می دانی اما کجای این کارها ضد امنیتی است؟ دیدید از کارشناسان داوری آقای نصیرزاده، نظری و خیلی های دیگر گفتند نکونام خطایی روی حقیقی نکرد و حتی حقیقی قبل از آن با آرنج به صورت نکونام کوبید. کدام پنالتی؟»


وی ادامه داد: «آقای رویانیان! دوست خوب من! من می خواهم شما خودت باشی. من رویانیانی را دوست دارم که روز اول وارد فوتبال شد. شما عوض شده اید! من هم می گویم شما خدا نترس باشید. فوتبال اینقدر اهمیت ندارد که بخوای به خاطرش با همه دربیفتی. خدا نترسی شما این است که به همه اینقدر راحت اتهام بزنی؟ من شما را به آرامش دعوت می کنم. فوتبال برد و باخت دارد. ما پرسپولیس را برده ایم، شما هم ما را هم برده اید. این همه مساله برای چیست؟»


مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: «من نه «شوالیه» ام، نه دکتر؛ اگر خدا بخواهد و لیاقتش را داشته باشم همان «حاجی» هستم. شما چرا از خودت بیخود شده ای؟ آقای احمدزاده، یک مربی دوست داشتنی و زحمتکش شهرستانی است. این بنده خدا یک حرفی زد و گفت امیدوارم تحت تاثیر قرار نگیرد، گفتی تحریک می کنند و آن بلوای را برپا کردی... . خود شما داوران را با این رفتارها تحریک نمی کنی؟»


فتح الله زاده در ادامه عنوان کرد: «آقای رویانیان! من هرجا بخواهید برای مبارزه با ناپاکی ها همراه شما می آیم و در کنار شما هستم. شما باید دوست و دشمنت را بشناسید و دشمنانی که با لباس دوست دور و برتان هستند را شناسایی کنید. آنها هستند که محمد رویانیان را به بیراهه می برند. مگر وقتی تیمت شانزدهم جدول بود به من نگفتی می خواهی بروی و خسته شدی. من اگر دشمنت بودم که می گفتم برو اما چون دوستت بودم گفتم بمان. یادت هست آن روز را؟ گفتم یک هافبک بخر شرایطت درست می شود و تیمت بالا می آید.»


وی در خاتمه افزود: «آقای رویانیان! دوست عزیز! من به خاطر پست و مقام و اینکه تیمم نتیجه بگیرد دوستی ها را زیر پا نمی گذارم و امیدوارم شما هم چنین باشی.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها