کد خبر: ۱۰۹۸۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: ما دربی را فراموش کردیم و مهم صدرنشینی است که آن را در اختیار داریم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امیر عرب درباره دربی 6 اظهار داشت: برخلاف آنهایی که می گویند استقلال در دربی بد بازی کرد باید بگویم این بازی با اینکه زیبا و خوب نبود اما از نظر فنی فوتبال خوبی را شاهد بودیم. یادم هست از 11، 12 سالگی که به استادیوم می رفتیم بازی خوب و جذابی در دربی ها نمی دیدیم. حساسیت دربی زیاد است و به همین دلیل شاید هواداران لذت نبرند.

 

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال از رحمتی گرفته تا مهاجمان همه خوب بازی کردند و اگر مجیدی آن توپ را گل می کرد، 3 بر صفر دربی را می بردیم!

 

معاون اجرایی استقلال درباره اعتراض پرسپولیسی ها به عملکرد داور بازی و اینکه گفته می شود بازی را برای استقلال درآوردند، عنوان کرد: این حرفها مهم نیست. ما یک ضرب المثلی داریم که می گوید شما که این همه هیاهو دارید، دنبه تان کو؟! حالا به پرسپولیسی ها این را می گویم. ما دربی را فراموش کردیم و مهم صدرنشینی است که آن را در اختیار داریم. شما پایین جدول هستید و فکری به حال خودتان بکنید.

 

عرب همچنین گفت: انشاءالله اگر در جام حذفی به پرسپولیس خوردیم، ثابت می کنیم که پیروزی حق چه کسی بود. ما صدر جدول را با تیزهوشی امیر قلعه نوعی پس گرفتیم و کاری به این مسائل نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها