کد خبر: ۱۰۹۸۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
عابديني، مدیر عامل باشگاه داماش با انتقاد از داوری بازی تیمش برابر مس کرمان، گفت: «آخر فصل برای همیشه از این فوتبال می روم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امیر عابدینی ناداوری علیه داماش را عامدانه دانست. وی به بیان اظهاراتی پرداخت که بوی خداحافظی از فوتبال می دهد.


* باز هم داماش باخت. چرا؟


- قبل و بعد از دربی خیلی راحت سر تیم ما را بریدند. شما ببینید قبل از بازی دربی جلوی پرسپولیس آن بلا را سر ما آوردند. حین دربی هم این داور کاری با ما کرد که منجر به باخت ما شد. من به باوری رسیده ام که ریشه این داوری ها در آن است.


* چه باوری؟


- این که این ناداوری ها برای برنده کردن تیم حریف نیست بلکه برای بازاندن تیم ما است.


* آن وقت برای چه؟


- شما چه فکر می کنید؟


* برای انتقاداتی که از فدراسیون می کنید؟


- داور به دروازه بانی که بیرون محوطه جریمه خطای صد در صد کرده و جریمه اش کارت قرمز است، فقط کارت زرد نشان می دهد. یک پنالتی را برای ما نمی گیرد. کاش فیلم بازی را کارشناسان داوری ببینند و نظر دهند. مهاجم اصلی ما را بی مورد سه کارته می کنند. بازهم دلیل بیاورم؟


* داور که بود؟


- این آقای اسدی وقتی می آید رشت خیلی راحت علیه ما سوت می زند. سالی یکي دو بار میهمان ما است و هر بار هم علیه ما سوت می زند. می خواهند خیلی شیک داماش را منهدم کنند. من تصمیم خودم را گرفته ام و آخر فصا از فوتبال می روم تا این فوتبال بماند برای دوستان. چون حالا به نقطه جوش رسیده ام. نقطه جوش یعنی بیان حرف هایی که نباید گفت. اگر بگویم این فوتبال ضربه خیلی بدی می خورد. پس صبوری می کنم و خودم کنار می روم تا اگر بعدها حرفی داشتم نگویند از روی حب و بغض است.


* کسی که با شما مشکل دارد اول حرفش "ن" ندارد؟


- چرا فقط "ن"؟ الف و عین را هم اضافه کنید. این طوری قشنگ تر است.


* بحث انتقال داماش به تهران صحت دارد؟


- به هیچ وجه. کسی نمی تواند این کار را بکند.تیم مال رشت و مال گیلان است. غیر از تهران که تیم ها هویت تهرانی ندارند و می شود آنها را راحت جابه جا کرد، تیم کدام استان در این مدت جا به جا شده؟ در تهران هم استقلال و پرسپولیس هستند که هویت دارند. داماش باید در رشت بماند چون مال مردم این شهر است.


* عملکرد بد داماش چقدر به مسایل فنی بر می گردد؟


- امشب با درخشان جلسه دارم و از او می پرسم. باید موشکافانه به بررسی نتایج تیم بپردازیم.


* شما یک فرمول دارید که تیم شما از 5 بازی باید 7 امتیاز بگیرد در حالی که فعلا درخشان از 5 بازی فقط 2 امتیاز گرفته...


- تیم ما بد بازی نمی کند اما باید دلایل این نتایج ضعیف را بررسی کنیم.


* و دربی؟


- خیلی هم یخ نبود. من دیشب دوباره بازی را دیدم. روی هر دو نیمکت کسانی بودند که دربی را می شناختند. از بازیکن بگیر تا کمک و مربی.اما شما توجه کنید که امیر قلعه نويی نیاز به برد نداشت. با یک مساوی هم کارش راه می افتاد. این شد که زیاد انتحاری بازی نکرد. اما پرسپولیس باید انتحاری بازی می کرد. گل محمدی به دو دلیل نیاز به برد داشت...


* و آن دو دلیل؟


- یکی احیای پرسپولیس و دیگری ایجاد سابقه برای خود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها