کد خبر: ۱۰۹۵۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - « اصلا هر دو جام حذفی و لیگ برتر را به استقلال بدهند تا علی فتح الله زاده راحت شود.» این جمله را محمد رویانیان پس از دو هفته سکوت گفته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس پس از دو هفته سکوت سرانجام در تمرین پرسپولیس با خبرنگاران همکلام شد. او با توپی پر به سراغ حرف های علی فتح الله زاده رفت و گفت:« آقای فتح الله زاده ، شما 10 نفره 3 تا گل از ما خوردید . رکورد 10 نفره 3 گل ما تا ابد در تاریخ می ماند. . به ملوانی که از شما مساوی گرفت ما 6 تا زده بودیم. جای این حرف ها بهتر است تلاش می کردید 1 گل به ملوان می زدید تا دنبال این توجیه ها نباشید!.» مدیر پرسپولیس که این بار کری خوانی را مثل علی فتح الله زاده در سطح ورزشگاهی دنبال کرد. او که نوه هایش هم به درفشی فر آورده بود و از دیدن شان حسابی شاد بود ، این بار به شیوه فتح الله زاده به سمتش یورش برد:«علیه ما سناریو نوشتند . حالا بگذار از طریق سایت باشگاه سناریوی شان را برای مردم افشا می کنیم.»
او سپس به سمت عسگری موضع می گیرد. رئیس دپارتمان داوری ؛« او از ما شکایت می کند؟ ما از عسگری شاکی هستیم. آقای عسگری شما داوری را برای این بازی گذاشتی که 30 میلیون نفر با او مشکل دارند. شسما تصمیم ضد امنیتی گرفتی و باید پاسخگو باشی.»
در این بین یکی از پرسپولیسی ها می گوید عسگری شوت 60 متری عابدزاده را آفساید گرفته بود و رویانیان هم از همین حرف استفاده می کند:« بفرما آقای عسگری شما همان داور هستید! چرا یک داور بی طرف برای دربی انتخاب نکردید.» پرسپولیسی ها قبل از دربی به محسن قهرمانی اعتراض داشتند .» آنها حتی در تماس با تاج به او گفتند قهرمانی بازی شان با فجرسپاسی را خراب کرده و بازی با نفت تهران را برای آبی ها پایان برده . رویانیان همچنان از داوری گلایه دارد و معتقد است پنالتی های شان نادیده گرفته شده:« آقای عسگری باید بیاید دلیل و منطق بیاورد که آن خطاها پنالتی نبودند. اصلا یکی به ما بگوید کمیته داوران چیست و دپارتمان داوری کجاست؟ آخر نفهمیدیم این دکان بقالی ها و درگیری ها برای چیست؟ هر روز پیگیر مسائل داوران هستیم، یکی از کمیته انتقاد می‌کند یک از دپارتمان. »
اما آیا این یعنی که می خواهند استقلال قهرمان هر دو جام شود؟ رویانیان در پاسخ به این پرسش می گوید:«: من از این ماجراها خبری ندارم اصلا بهتر است دو جام را به استقلال بدهند تا خیال آقای فتح الله زاده راحت شود، چرا خودتان را اذیت می‌کنید. آقای فتح الله زاده بهتر است در مورد چیز‌های دیگر صحبت کنید.روز گذشته خیلی حرص خوردم حق ما را جلوی چشم 120 هزار نفر خوردند از صمیم قلب متاسفم.»

رویانیان در ته حرف هایش دوباره تاکید کرده می خواهد استعفایش پذریفته شود چون این فوتبال آلوده است و قمار همه جایش را گرفته!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
ببخشید شما بازی بعد از ذوب اهن میبازید شما خودتان را اذیت نکنید
پاسخ
فرشید اس اس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
کورشودهرآنکه نتوان دید اس اس قهرمان شود قهرمانی لیلاقت میخوادسردارجون گربه دستش به ماهی نمیرسه میگه شوره!!!!!!!!!! به کوری چشم همه قهرمان آسیا هم میشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها