کد خبر: ۱۰۹۵۱۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال با رد انتقادهای مطرح شده گفت قلعه‌نویی در داربی بازیکنان را به بازی هجومی تشویق می‌کرده است.

به گزارش598 به نقل از جام ورزشی، میرشاد ماجدی درباره دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: بازی آن گونه که دلخواه هواداران است نبود و حساسیت بالای این دیدار باعث شد تا بازی دلچسبی از دو تیم شاهد نباشیم.

 

او در پاسخ به این انتقاد که آیا قلعه‌نویی در این دیدار محتاط بوده است؟ گفت: اعتقاد به این حرف‌ها ندارم. من به علت مشغله‌ کاری‌ام کمتر پیش می‌آید تا در جلسه فنی قبل از بازی شرکت کنم، ولی استثناً در این دیدار در جلسه فنی حضور داشتم و امیر قلعه‌نویی تیم را به صورت تهاجمی آرایش کرد و مدام بر بازی تهاجمی تاکید داشت. به همین دلیل فکری کنم استرس و حساسیت بالای این بازی مانع از کسب سه امتیاز شد.

 

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به ادعای سعید شیرینی مبنی بر حضور فردی نفوذی در تماشاگران پرسپولیس برای پرتاب نارنجک و ایجاد وقفه در حملات پرسپولیس گفت: آقای شیرینی همیشه شیرین صحبت می‌کنند و این صحبت‌ها واقعا عجیب است. به شخصه با شنیدن حرف‌های ایشان مشعوف می‌شوم و همه ناراحتی‌های آن روزم را فراموش می‌کنم!

 

او در پایان نسبت به این مساله که گفته می‌شود میثم بائو از حضور نداشتن در لیست 18 نفره استقلال ناراحت است، گفت: من بعید می‌دانم بائو چنین نظری داشته باشد و اگر به این تصمیم معترض است اشتباه بزرگی را مرتکب شده و این کادر فنی است که باید تصمیم گیرنده باشد و بازیکن حقی درباره نظر کادر فنی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها