کد خبر: ۱۰۹۴۹۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
بعد از گل خوشحالی بدی انجام ندادم. اگر دقت کرده باشید در سال‌های گذشته هم خوشحالی‌های گل متفاوتی انجام دادم و همیشه دوست دارم کارهای مختلفی انجام دهم

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- محسن مسلمان هافبک چپ‌پای ذوب‌آهن در بازی با تراکتورسازی از فاصله ۲۵ متری با یک شوت فوق‌العاده، گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا این تیم از تبریز یک امتیاز مهم بگیرد. او بعد از گل، دستانش را در کنار گوش‌هایش قرار داد و خوشحالی کرد که این موضوع طرفداران تراکتور و فوتبالدوستان تبریزی را ناراحت کرده است.

به گزارش گل و به نقل از خبرآنلاين، مسلمان در مورد این موضوع می‌گوید: «من بعد از گل خوشحالی بدی انجام ندادم. اگر دقت کرده باشید در سال‌های گذشته هم خوشحالی‌های گل متفاوتی انجام دادم و همیشه دوست دارم کارهای مختلفی انجام دهم.»

او ادامه می‌دهد: «اگر تبریزی‌ها بابت خوشحالی من ناراحت شده‌اند و برایشان سوتفاهم ایجاد شده است، صمیمانه از همه آذربایجانی‌ها عذرخواهی می‌کنم. من به هیچ عنوان منظور خاصی نداشتم که آن‌ها را ناراحت کنم و این خوشحالی کاملا بی‌منظور بود.» او به خاطر همین از طرف کاظمی ۲۰ میلیون تومان جریمه شد که خودش در این مورد می‌گوید: «شاید اشتباه کردم و هر تصمیمی که کاظمی بگیرد را می‌پذیرم. من مشکلی از این بابت ندارم. باز هم می‌گویم که اگر برای تراکتوری‌ها و هواداران تبریزی ناراحتی پیش آمده است از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.»


مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی ذوب‌آهن از سقوط نجات پیدا می‌کند خاطرنشان می‌کند: «برای چه باید سقوط کنیم. ما تیم خوبی داریم و با چند برد به بالای جدول می‌رسیم و دنبال رتبه یک‌رقمی هستیم. ما باید در خانه ببریم و در بیرون از خانه هم امتیاز بگیریم.»

مسلمان در مورد تعریف و تمجیدهایی که در این مدت توسط گزارشگران و کارشناسان از سبک بازی ذوب‌آهن می‌شود خاطرنشان می‌کند: «من معتقدم ذوب‌آهن از دسته سوم نیامده که حالا خوب بازی کردن ما با تعریف و تمجید همراه باشد. ما نیازی به این تعریف‌ها نداریم چرا که ذوب‌آهن نایب‌قهرمان آسیا و یک تیم ریشه‌دار در فوتبال ایران است.»

بعضی از بازیکنان معتقدند که کار کردن با کاظمی به دلیل سخت‌گیری‌ها و نظم و انضباط این مربی سخت است، اما مسلمان می‌گوید: «در تیم ما هیچ کس با این موضوع مشکلی ندارد و هر حرفی هم که باشد تمام می‌شود. هر مربی‌ای شیوه‌های خاص خودش را دارد و کاظمی هم از لحاظ تاکتیکی مربی سختگیری است و به نظم و انضباط اهمیت می‌دهد. البته من معتقدم بازیکن باید سختی بکشد، اگر کربکندی مثل کاظمی رفتار می‌کرد الان اینجای جدول نبودیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها