کد خبر: ۱۰۹۴۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست استقلال: به هر حال بازی دیروز نقاشی بود که کشیده شد و بازیکنان باید آن را زیبا رنگ آمیزی می کردند اما این اتفاق نیفتاد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، میرشاد ماجدی درباره دربی 76 و اینکه چرا این مسابقه بار فنی بالایی نداشت گفت:فکر می کنم اینقدر حساسیت بازی بالا بود که باعث شد تا بازیکنان با استرس بالایی وارد زمین شوند. این بازی به گونه ای است که از یک هفته قبل همه به پیشواز آن می روند و رسانه ها  خیلی به آن می پردازند اما اگر بخواهیم کلی درباره آن صحبت کنیم باید بگویم خوب توانستیم از دروازه خود حراست کنیم و مهم این است که هنوز در صدر هستیم.

 

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که در همه جای دنیا دربی ها رنگ و بوی دیگری دارد اما برعکس سایر بازی ها با نتایج پر گل به پایان می رسد،عنوان کرد:فوتبال ما یک فوتبال نتیجه گرا و ایرانیزه شده است. کدام فعالیت های ما در فوتبال مانند کشور های دیگر است که حالا دربی هایمان مانند آنها باشد؟ تمرینمان،نظم برگزاری بازی ها،نظم بازیکنان و خیلی چیزهای دیگر مانند فوتبال هیچ کجای دنیا نیست.

 

وی با اشاره به نظرات مطرح شده مبنی بر  اینکه محافظه کاری استقلال نشان می داد که به یک امتیاز بازی قانع است،گفت:حرف شما را قبول ندارم،من هیچ گاه عادت ندارم در جلسات فنی تیم شرکت کنم اما برای این بازی در تمام جلسات فنی شرکت داشتم و شاهد بودم که قلعه نوعی فقط دستورات هجومی صادر می کند.اگر توجه کنید بازیکنان ما خیلی کم پس از بازی مصاحبه انجام دادند که خیلی ها هم این موضوع را از چشم من می دیدند اما این طور نبود، آنها از خودشان ناراضی بودند و حرفی برای گفتن نداشتند زیرا تنها تصویری که در ذهن خود از دربی 76 داشتند پیروزی بود. به هر حال بازی دیروز نقاشی بود که کشیده شد و بازیکنان باید آن را زیبا رنگ آمیزی می کردند اما این اتفاق نیفتاد.

 

ماجدی درباره جمعیتی که به ورزشگاه آمده بود افزود:پیش از شروع بازی که وارد زمین شدم و جمعیت را دیدم. همه منظم در حال انتظار بودند و قرمز و آبی در دو سوی ورزشگاه برابری برابری می کرد. دیروز با دیدن آنها دوست داشتم خودم هم در دربی 76 بازی می کردم.

 

وی درباره اظهارات پرسپولیسی ها که معتقد بودند موقعیت های آنها از استقلال بیش تر بوده است تأکید کرد:آنها از دقیقه 60 تا 65 عملکرد خوبی داشتند و در واقع فقط در 5 دقیقه از بازی از ما بهتر بودند. استقلال هم با ورود فرهاد مجیدی چند موقعیت خوب را به دست آورد که متأسفانه به منجر به گل نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها